Kär, men hon är mycket äldre
Gör ingenting är mitt råd. För risken är övervägande stor att du missförstår ert messade just pga dina känslor och tolkar in saker som faktiskt inte finns där.
Att bry sig om någon, skicka ett hjärta osv kan helt enkelt bara vara vanlig omtänksamhet
Flört? Tja möjligt att hon flörtar men det betyder inte att hon är det minsta intresserad - hon kan vara smickrad över uppmärksamhet bara.
Jag har varit den äldre kvinnan och fick en ung kille på ca 23 år som praktikant och det tog en vecka så var han uppenbart förälskad i mig . Då jag var hans handledare så hade vi varandras telefonnummer och även varandra på Facebook. Han dök upp ständigt I Messenger och på sms och ja han var otroligt rolig att prata med och på många sätt väldigt vuxen....men....Jag var noll intresserad då jag dejtade mycket äldre män och han var jämngammal med mina egna söner . Han var charmig och kul och tyvärr misstolkade han ofta mina vänliga ord för intresse. Vi var ut några kollegor från jobbet och åt middag en fredag och på nåt sätt fick han det till att vi var på dejt...
Han började gå över gränsen efter några månader med att kalla mig söt, skriva puss, ge mig komplimanger på arbetstid osv... till sist fick chefen gå in och han fick helt enkelt sluta hos oss.