Kär, men hon är mycket äldre
Jag är en kille 24 år, men blir 25 i år. Efter sommaren började det en ny kvinna på mitt jobb som jag fick upp ögonen för på en gång (i likhet med alla andra män, misstänker jag, då hon är för jävla sexig och vacker). Hur som helst klickade vi rätt snabbt och började lära känna varandra. Har haft kontakt även privat sedan september och skriver en hel del med varandra utanför arbetstid om allt möjligt.
Hon gör mig knäsvag och jag kan inte tänka på så mycket annat än henne. Vi har en rätt flirtig men också varm ton i våra meddelanden, mycket hjärtan och så. Till exempel kan hon skriva att hon ställde en kopp med kaffe på mitt skrivbord när hon vet att jag inte hunnit hämta kaffe själv. Såna småsaker. Sånt gör hon inte för någon annan på jobbet.
Men ja? hon är rätt mycket äldre. Hon är 45. Men som sagt fantastiskt vacker, så det finns inte en enda kille/man på jobbet som inte pratar om henne. Jag är rätt säker på att vi redan har nåt, men vågar jag ta det vidare och lägga in en stöt eller berätta för henne hur jag känner? Det är ju så stor åldersskillnad och jag tänker att hon kanske backar. Vad ska jag göra?