• Lazzi

Fula kroppar

Anonym (Afrodisiakum) skrev 2025-03-14 17:43:00 följande:

Jag ställer mig frågan om detta verkligen stämmer att gamla frun verkligen duger efter 30+ år i samma relation ? Börjar inte de flesta män alltmer desperat söka med blicken efter yngre kött ? De män som kan och ges möjlighet kan de motstå frestelsen av en mer attraktiv yngre kvinna när den gamla völkända frun börjar åldras ? Går han inte till den han tänder på tror du ? Tareq Taylor Casper Janebrink, barn skaffar de också de gamla gubbarna. 

De flesta får ju inte en yngre individ intresserad pga att man inte själv är tillräckligt fräsch så risken är ju minimal men OM skulle mannen kunna motstå frestelsen undrar man ?  

Så klart jag inte skulle leta efter nå yngre 
    Man vill ju ha en kvinna på samma nivå 
  • Lazzi
    Anonym (Fyja) skrev 2025-01-24 18:43:39 följande:

Håller med! Är nyss fyllda 55. Väger lika mycket som min längd minus 100 kg. Blä! Celluiter på låren sedan några år tillbaka,  brösten växer och blir tyngre, magen dallrig och ser ut som en 6 månaders gravidmage. Har alltid varit smal fram till klimakteriet. Då kom 10 kilo plus som ett brev på posten. Ögonlocken hänger, rynkorna mer framträdande och köper numera storlek 42 :(. USCH. Men skymtar muskler från styrketräningen, håret har bara något enstaka grått hårstrå och har förhållandevis bra styrka och kondition. Inga sjukdomar. Och hyfsat välmående. Utseendet är ju inte allt säger de...

Tycker de verkar som en perfekt kropp
Svar på tråden Fula kroppar