Inlägg från: Anonym (Kalle) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kalle)

Fula kroppar

KimLinnefeldt skrev 2025-01-23 12:57:17 följande:

Om du har en man i din säng så njuter han säkert lika mycket av dig nu som han gjorde när huden var lite mindre rynkig, brösten lite högre upp.

Nädu, att njuta kan man såklart göra. Men det är klart som korvspa att det hade varit mer attraktivt med en finare kropp. Det gäller åt båda håll.

Att man njuter lika mycket av sex med gamlingar som när man är 20-30 stämmer nog tyvärr inte. 20-30 är man i någon slags fysisk prime.
  • Anonym (Kalle)
    Anonym (Hm) skrev 2025-01-24 19:04:08 följande:
    Så bra skrivet.
    Själv tycker jag att det är vanligt att folk ska försöka hävda att utseendet inte spelar roll. Men det gör det, utseendet spelar en stor roll för attraktion.
  • Anonym (Kalle)
    Anonym (55) skrev 2025-03-16 13:02:07 följande:

Ja usch, rumpan bred som en ladugårdsvägg, full av celluliter och dallrar 5 sekunder efter att jag stannat. Brösten hänger, magen ska vi inte tala om, blåsan sviker mig ibland, inte ofta men det är illa nog när den gör det. 

Men jag har min gubbe som inte är fri från skavanker han heller och av någon anledning älskar han fortfarande att ta på min kropp överallt och tänder helt uppenbart på mig. Han behöver inte ens blåa piller för det. En liten tröst i det hela.

Låter ändå som att ni har det bra! Alla blir trots allt gamla och slitna tillslut.
Svar på tråden Fula kroppar