Inlägg från: Anonym (JO) |Visa alla inlägg
  • Anonym (JO)

Musks hitlerhälsning

Anonym (Mmmm) skrev 2025-01-24 22:18:12 följande:
    T.o.m Jan Guillo skrattar åt er och säger att det inte är någon nassehälsning 
    Vad var det då? Autism, misstag eller ofrivillig ryckning? Jag har sett väldigt många olika ursäkter från folk som försvarar Musk ( medan han själv inte har gjort det ), så vilken är din förklaring? Och varför känner du att du måste försvara honom när han inte gör det själv? 

Om jag hade råkat göra en nassehälsning av misstag ( så jobbigt när det händer men jag har frozen shoulder så risken är minimal som tur är pga smärtan om jag höjer armen för högt ) så hade jag högt och ljudligt bett tusen ggr om ursäkt och förklarat mig. 
  • Anonym (JO)
    Maya84 skrev 2025-01-24 22:52:53 följande:
    Det är du som är ustatt för manipulation, då du per automatik vill få det till att en känd person gör en viss gest, men ignorerar när andra kända människor gör det. Såsom mainstream media gör....
    Vilka andra människor?
    Bortse nu från de bilder du sett och utgå från där du sett hela videon ( så du inte hänvisar till folk som säger "därborta" och pekar, jämfört med Musk som faktiskt heilade fullt ut, två gånger ). 
  • Anonym (JO)
    Maya84 skrev 2025-01-24 23:18:29 följande:
    Jag skrev ju att Kamala, Bush, Hillary gjort samma hälsning. Det finner du med en enkel google sökning. Obanma med, och till och med Steffe "gängknäckarn" Löfven har gjort detsamma vid tal. Men du vill gärna bekvämt ignorera detta faktum och läsa aftonbladet istället.
    Jag vet vad du skrev men det var inte vad jag bad om. Det du gör är att hänvisa till bilder som är tagna helt ur sitt sammanhang ( alla videos finns på youtube  ) där de inte heilar. De är inte ens i närheten av att heila, inte ens av misstag. 
Svar på tråden Musks hitlerhälsning