Anonym (Somsom) skrev 2025-01-24 22:04:25 följande:
Gå in på en valfri nazistisk sida så får du se vad nazistisk media är. Champagnen är öppnad.
Tror för övrigt inte att musks syfte är att hålla på med nazism. Han gör det för att manipulera folk och skapa hjärndöda följare. Han avfärdar hitlerhälsningen men han förnekar inte den. Du har fått en inbjudan till en hemlig klubb där Musk är ordförande. Stå på vakt och invänta nästa order. Har du väl accepterat hälsningen och hjälper till att dölja den så kan han göra andra saker som du också följer in i ledet för.
Jag är övertygad om att det här är genomtänkt i fler led, men vad är slutmålet? Vill han ha finansiärer till/ eller befolka mars?
Hur andras Hitlerhälsningar ser ut struntar jag blankt i. Du är inte den första i tråden som försöker nedspela musks Hitlerhälsning via den tekniken.
ok, så med andra ord så har han lyckats fånga din uppmärksamhet då, då du väljer att lägga din tid och energi att sprida hans så kallade budskap. Jag skiter fullständigt i vad kända människor försöker infiltrera dumma får med dolda budskap hit och dit, jag väljer att ignorera skiten media väljer att pracka på en. Och ja, det ska ha en betydelse att lägga fokus på en gest, om andra gör densamma
. Det är du som är styrd här.