Inlägg från: KimLinnefeldt |Visa alla inlägg
  • KimLinnefeldt

Kvinnor utan sexfantasier?

New Dawn skrev 2025-01-26 05:57:03 följande:
    Jag tycker om sex, och är väldigt i nuet, och njuter i princip alltid otroligt mycket. Tycket att det är underbart skönt, men jag tänker väldigt lite på sex. "Fantiserar" aldrig. Däremot kan jag planera det lite. "ikväll kanske det passar", "eller i morgon", ibland väcker det sug och då kan jag tänka på hur det känns, och bli ännu mer sugen, men jag fantiserar liksom inte om något särskilt. Inte  på något "annat"

Har nästan aldrig fantiserat under onani. Jag njuter. Jag tänker på hur det känns. (Nu var det många, många år sedan jag onanerade eftersom jag föredrar sex) Det är det bästa, och jag fattar inte varför man borde tänka på något annat. 
    Samma sak under sex. Jag tror delvis det är därför jag älskar det. 

Har aldrig någonsin tänkt på någon man jag sett på stan. 
    Däremot, om jag blivit förälskad i någon, har jag tänkt på den mannen, och även på närhet och sex, men inte så mycket specifika saker, även då mer på känslan.

Under alla mina år här på familjeliv, har jag förstått att den sexualitet jag har är väldigt tråkig för majoriteten av män. Det ska vara så mycket krångel, och variation hit och dit, annars blir det tydligen tråkigt. Jag fattar inte hur så många så oerhört lätt tröttnar på sex. 
    Jag tränar mig på det där, att vara i stunden, att vara mindful i sängen, inte sväva iväg på fantasier. Visst är fantasier en skön krydda, men viktigt för mig att komma tillbaka till den genuina känslan också. Vara i stunden, vara i sin kropp.
Svar på tråden Kvinnor utan sexfantasier?