Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Farmen 2025

Nandez skrev 2025-01-29 17:45:52 följande:
    Ok

Det märktes ganska snabbt att det är ett märkligt gäng
    Håller med dig att det märktes snabbt att det var ett märkligt gäng. Jag tror att Tv producnterna söker eller väljer folk som ska antingen spela dumma eller är dumma. Söker man till ett program som handlar om att vara Farmare på ett sätt som var på 1800-talet då kan man väl läsa sig till hur ett jordbruk vara på den tiden. Men som sagt rikemans barn tror att det är lätt att håva in dessa pengar som lovas för den som vinner med att spela dum.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-01-29 19:38:39 följande:

Hockey Mikael vann

Han kan jag heller inte med. 
  • Jhannis

Inte ens det som är på Lillängen (Torpet som det egentligen är) finns det någon som skulle kunna vara min favorit, Gillade Niklas till en början, men han som storbonde var inte bra. Lyssnar inte på uppdragen även om han fick höra flera gånger om att monogram betyder initialer. 

Nej det är inget bra Farmen med det nya upplägget och det har även stått i media att tv tittarna inte gillar det.  

• Jhannis
    Nandez skrev 2025-01-30 20:34:28 följande:
    Kändes som att Jonna irriterar sig på Jesper 
    Det gör jag med. Irriterar mig på alla killar som gör sig till framför kameran.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-02-01 21:40:59 följande:

I morgon borde någon åka ut

Vi får hoppas för annars lär det bli evighets långt program.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-02-02 20:04:13 följande:

Getterna är lite sötaSkrattande

Ja getterna är söta
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-02-02 20:12:46 följande:

Himmel dom trodde inte att initialerna är monogramFörvånad

Jag fattar inte att folk inte vet vad ett Monogram är. Frågade en 22 åring i södra Sverige när jag var där om hon visste vad Monogram är .....Nä sa hon det vet jag inte.

Vad lär sig dagens ungdomar i dag Rynkar på näsan Ingenting annat en sitta klistrade vid sina mobiler.
Svar på tråden Farmen 2025