Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Farmen 2025

Nandez skrev 2025-02-09 20:02:35 följande:

Gäller att hålla koll på hur många pannkakor man görGlad

Väldigt många pannkakor Skrattande
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-02-09 20:10:26 följande:

Godkända blev dom

Ja det blev dem, men uppdragen var bra gjorda.

Dock har jag ingen av deltagarna som jag favoriserar. Jag hoppas det kommer in från skogen någon som man verkligen gillar.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-02-09 20:19:19 följande:
    Glad
    Endast Niklas är vanlig kille det andra killarna är jag vet inte vad jag ska säg, men jag ryser. 

Alida kan jag heller inte med.

Amanda om hon heter så på Lillängen gillar jag än så länge, men det kan ändras och hon som är storbonde nu där.

Nathalie kan jag inte alls med. Hon tror sig vara den bästa deltagare som finns, men hon är bara jobbig
  • Jhannis

Hör ni vad Nathalie säger....Det är jag som vunnit alla hästskor till Branstorp....bläää

• Jhannis
    molly50 skrev 2025-02-09 20:54:01 följande:
    Ja,det är helt otroligt. Som om hon ensam skulle ha vunnit alla kamper.
    Kommer väl efter att Farmen är över vara massor med skriverier om hur bra Nathalie var och hur hon vann alla tävlingar. Hänt kommer nog ha helsidor om henne.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-02-09 20:58:58 följande:

Massor att äta och dricka igen

Eller hur och färdiglagad. Människorna som levde på 1800-talet fick nog aldrig färdiglagat utan Husmor och pigorna fick laga maten från grunden.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-02-09 21:03:38 följande:
    Ja,det skulle då inte förvåna mig.
    Det är som bäddat för att Hänt får skriva om henne massor. Men det vore bra att hon själv upptäcker att hon är jobbig och direkt elak mot det andra deltagarna.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-02-09 21:16:10 följande:
    Tror inte att hon kommer att ändra sig eller förstå
    Nej det tror inte jag heller. Har man så bra självkänsla och är egoistisk så kan man inte ändra sig.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-02-09 21:24:06 följande:
    Hon sa visserligen i kvällens avsnitt att hon är medveten om att många har stört sig på henne för att hon tar för sig mycket osv.
    Men att hon inte är där för att skaffa vänner utan för att vinna.
    så frågan är om hon verkligen kommer att förstå.
    Nej hon kommer att gå hårt fram för att försöka vinna, men det andra deltagarna kommer nog se till att hon åker ut för dem kommer inte orka lyssna på hennes egoism.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-02-10 19:26:49 följande:
    Nej och hon är så pass gammal så hon borde veta hur hon uppfattas
    Ja hon är så pass gammal så att hob borde fatta hur hon uppfattas. Om hon skulle tagga ner sig och inte visa att bara hon kan och bara hon vinner så kanske kompisandan skulle komma från det andra. Sen tror jag att hon är irriterad på Robban för det verkar som hon trodde att det var nåt mellan dem, men så var det inte från Robbans sida. Ucsh  ja
Svar på tråden Farmen 2025