Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Farmen 2025

Nandez skrev 2025-02-12 19:49:05 följande:
    Och storbonden deltog inte heller
    Storbonden hade sagt att den skulle vara åt det andra hållet så solen inte kommer in och storleken på skyddet, men Adam lyssnade Inte på henne utan gjorde på sitt sätt. Skulle inte jag heller gjort om folk inte lyssnar på vad man säger.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-02-12 19:53:41 följande:
    Ja,och han utger sig ju mer eller mindre för att vara byggledare. Fast Micke kom tillbaka som är snickare IRL.
    Såg du Adams min när Micke kom tillbaka Obestämd Han till och med sa att Micke ska inte tro att han ska ta ledarrollen för bygget för deltagarna lyssnar på mig Adam. Man blir så trött på vissa människor.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-02-12 19:55:38 följande:
    Ok. Ja,jag brukar kolla Torpet på torsdagarna.
    Förstod det, men det har varit lättare att titta på Farmen när man följt Torpet direkt efter.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-02-12 19:57:42 följande:

Mikael och Alida har en romans på gång

Ja det verkar bli Micke och Alida oavsett att det var Robban som vart betuttad i Alida.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-02-12 20:03:59 följande:
    Tur att inte Peter,hennes ex,är kvar då.
    Ja min skapare...Vad hade hänt om han hade varit kvar oavsett att dem var separerade.

Läste i media att Nathalie hade ringt Peter och bett om ursäkt för hennes beteende.....Vad det gällde förstod jag inte.
  • Jhannis

Undra hur massor med damm det var /är under sängarna då dem inte skurade där Förvånad

• Jhannis
    Nandez skrev 2025-02-13 19:41:12 följande:

Oklart hur man ska göra med färgen

Ja det är oklart, men det får väl vänta tills gärdsgården bir klar så det inte blir dubbla jobb med färgen.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-02-13 19:43:33 följande:

Många par på Farmen, korna, hönsen och Mikael och AlidaSkrattande

Skrattande
  • Jhannis

Jesper han tycker om alla Hjärta och vill inte bli ovän med någon {#emotions_dlg.flower}. Han önskar att ingen missförstår honom Glad
    Han är lite gosig kille, men ändå inte min favorit än så länge.

• Jhannis
    Nandez skrev 2025-02-13 19:58:49 följande:

Hanna kanske väljer Sofia utifrån vad hon säger sig vilja ha för kamp

Ja hon väljer nog en av det starka tjejerna.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-02-13 20:28:01 följande:

Hade aldrig tagit rätt på grisarnas grytor och smuts

Tror inte Amanda klarade av att se hur grisigt det var. Hade inte jag heller klarat av utan städat. Helt klart fel mot killarna.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-02-13 20:36:47 följande:

Robban vann denna amulett

Ja och hans ego flög upp i skyarna. Kan fortfarande inte med honom då han skällde ut Peter. Då borde båda två åt ut.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-02-13 20:41:19 följande:
    Det jag reagerar på att det verkar ses som tjej göra vilket inte gillas
    Håller med dig att det INTE är en tjejgöra att städa efter killar eller ens sin egen karl.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-02-13 20:54:03 följande:

Dom blev nöjd trots allt med belöningen 

Ja dom blev nöjda och det är så här jag vill att Brandstorpet också får sina vinster efter uppdragen så att dem inte bara sätter sig vid bordet med färdiglagad mat så det väller och blir över.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-02-13 21:14:12 följande:
    Håller med, allt ska inte serveras färdigt och/eller bara vara lyxmat
    Absolut så. Ingen bonde, bondmora, pigor och drängar fick färdiglagat mat någonsin. Tänk om det på den tiden kommit en snäll granne med häst och vagn och lämnat helstekt vildsvin, eller helstekt gris Tungan ute det hade varit nåt.
  • Jhannis

Ska bara inflika här att jag har stremat Joakim Lundels dokumentär i kväll alla tre avsnitten och lovar att tårarna rann. Värt att titta.

Svar på tråden Farmen 2025