Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Farmen 2025

Nandez skrev 2025-02-10 19:38:52 följande:

Marika storbonde igen

Det var väntad för Jessika var med henne hela tiden.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-02-10 19:44:21 följande:
    Jag kan ju faktiskt också tycka att de andra borde visa sig bättre och ta det direkt med Nathalie istället för att sjunka till samma nivå som henne och gå bakom hennes rygg. Då är ju inte de bättre än henne.
    Ja det var fegt av killarna att inte ta diskussionen direkt, men jag tror inte hon hade ändrat sig ändå.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-02-10 19:55:48 följande:
    Ja,de borde ju i alla fall ha försökt innan de åkte till torpet.
    Deltagarna är som barnungar och går och är sura på varann.

Tycker ändå att Nathalie hade själv kunnat ta upp när Anna var där och frågat varför alla verkar så negativa mot henne att dem inte ens gratulerade då hon vann kampen. Så tystheten kommer från båda sidorna. Hon är inte lätt att handskas med.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-02-10 19:58:09 följande:

Många rejäla uppdrag 

Ja och byggarna hamnade på Torpet Skrattande
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-02-10 19:59:15 följande:
    Det är möjligt. Men hon ges ju ingen chans att ändra sig heller när de inte pratar med henne och försöker reda ut det.
    Men hon tar heller inte chansen att rätta till sig eftersom hon fattat att det är hon som gått och pratat skit bakom ryggen på Micke.

Nä alla är skit jobbiga förutom Marika och några tjejer till och sen gillar jag lite Niklas.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-02-10 20:33:05 följande:
    Hon vet hur hon är vilket hon sagt själv
    Jag håller med dig. Hon har hela tiden tagit Äran för allt åt sig själv. Enligt henne så har hon tagit in alla hästskor, sett till att djuren fått all vård, gjort alla uppdrag. Det är bara hon hela tiden när hon pratar. Passar inte i ett program där alla ska vara med på att göra allt tillsammans och dela på äran att man klarat av saker. 
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-02-10 21:12:26 följande:
    Och tavlan hon satte upp första veckan om i vilken ordning allt skulle göras.
    Ja, men precis. Det är att vara den som har befälet över alla andra.
  • Jhannis

Fler människor från städerna borde få vara 1 månad på lantgård för att förstå varifrån maten kommer och varför det kostar en massa. Är man bonde, köttbonde eller grisbonde så måste man jobba från tidiga morgon till sena kväll. Ett hårt arbete utan lediga helger.

• Jhannis
    Nandez skrev 2025-02-11 19:36:18 följande:

Nathalie vill lämna

Skönt att hon lämnar för hon var alldeles för massor. För det andra så var hon inte i behov av det 500.000 kr som vinnaren får . Går att läsa lite här och var att hon har gått om pengar.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-02-11 19:45:35 följande:
    Hade redan hört det. Blivit spoilad på facebook,som vanligt. 
    Jag har tittat i förväg Skäms
Svar på tråden Farmen 2025