Inlägg från: Anonym (Hmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hmm)

Hur vågar ni göra trådar här?

Jag har inga problem med att starta trådar, men jag kanske har vettigare grundtankar...? Har nästan aldrig mothugg i mina trådar iaf. Kan räknas på en hand eller max två de senaste åren.

Sedan kan jag tipsa om att inte starta flera trådar om samma sak. Det är irriterande för de som läser, det framstår som att du inte accepterade svaren i den första utan bara söker medhåll eller att du är trögfattad. Fortsätt istället på den du redan har med dina nya tankar.

En annan sak är att försöka vara så saklig, tydlig och utvecklande som möjligt i trådstarten. All relevant information ska med, men strunta i allt som inte hör till. Ingen orkar läsa noveller så tänk på vad som faktiskt behöver vara med. Håll undan med affekterna också så klart. Och även när man svarar så håller man huvudet kallt. Gå aldrig ner i sandlådan med de som är elaka.

• Anonym (Hmm)
    Anonym (fegis) skrev 2025-01-18 21:48:58 följande:
    Orsaken till tråd nr 2 var för att jag inte hittade tråd nr 1 igen, fyra månader senare. Jag letade, även med googlesöök, men tyvärr. Annars hade jag använt den.
    Låt dem ligga kvar i dina favoriter så hittar du dem alltid igen.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (fegis) skrev 2025-01-18 22:44:58 följande:

Eller så har den blivit borttagen av någon anledning. Vad den anledningen skulle vara vet jag inte men jag hittar den i alla fall inte.
    Nä, då skulle FL ha informerat dig i ett meddelande som ligger i din inkorg. Har du rensat dina favoriter från sånt som inte är aktuellt längre? Att du har så många att du inte har koll på titeln t ex?
Svar på tråden Hur vågar ni göra trådar här?