Inlägg från: Anonym (r) |Visa alla inlägg
  • Anonym (r)

Hur vågar ni göra trådar här?

Jag tror (= vet att jag iaf) tröttnat på alla dessa mängder av likadana trådar. Standard borde vara att länka till sin gamla tråd och utgå med nya frågeställningar från den för annars tror folk att du återanvänder trådar. Det finns så många som postar exakt samma saker veckovis men som inte står för det utan " detta är min förstå tråd håll käften idioter" när det är exakt samma frågeställning. De som står för att de haft andra trådar på samma ämne kommer inte att ha lika stora problem med kommentarer. Sen får man snälltolka lite också, det finns raka kommentarer som inte är elaka.

Gamla trådar som någon nämnde, visst om det tillför något men de som har som hobby att dra upp gamla trådar och sen gnälla för att folk påpekar att tråden är 15 år gammal och folk sedan fortsätter bråka med någon gammal postare... Sällan ett trådlyft ger något alls.

• Anonym (r)
    Anonym (fegis) skrev 2025-01-18 21:48:58 följande:
    Orsaken till tråd nr 2 var för att jag inte hittade tråd nr 1 igen, fyra månader senare. Jag letade, även med googlesöök, men tyvärr. Annars hade jag använt den.
    Ah det är inte optimalt med att söka på FL. Håller med. Du hade kunnat nämna din tråd ändå :) Svårt att bedöma såhär utan att veta vilka trådar det handlar om (frågar inte efter dom) men ja FL är inte alltid ett kul klimat. Jag är själv inte perfekt men många gånger tar folk illa vid sig av saker som inte är illa menade.
  • Anonym (r)

Talar för mig nu: genuina trådar där någon beklagar sig för att denne har svårt att hitta någon som inte är kopior av en personas 50 andra trådar hoppar jag bara över utan problem, tyvärr sällan något genuint dyker upp

• Anonym (r)
    Anonym (arvet) skrev 2025-01-19 09:06:52 följande:
    Nej, "Mina trådar", i menyn är det ju.

Du kan alltid hitta en tråd du själv har startat, det är inte direkt svårt.
    Nja. Förut las iaf inte trådarna där om man startat den som anonym, inte testat på senare tid
  • Anonym (r)
    Tyra myra skrev 2025-01-20 20:31:40 följande:

Fl är ett öppet forum där alla ska få komma tilltals. Då måste väl alla få stätta sin fråga än fast den ställts förut av någon annan för 6 år sedan.

Som om det där någonsin varit ett problem? Vi har mängder av trådar för t.ex avläsning av gravtest.
Svar på tråden Hur vågar ni göra trådar här?