Sprutorgasm?!
Jag lyckades med mitt ex och jag har lyckats med min nuvarande kvinna. Om man nu ska prata i termer "lyckas" ("att ge").
Mitt bästa tips är att använda fingrarna, och det kan väl närmast beskrivas som att "pulla". Djävulsgreppet... ... dvs långfinger och ringfinger inne i vaginan. Trycket uppåt mot g-punkten (google it!). Sen en "kom-hit-rörelse" och mina erfarenheter säger att det krävs ett ganska bra grepp (!) och ett ganska högt tempo. På gränsen till lite "hårdhänt" nästan...
Jag tycker det funkar bäst om jag ligger nära och bredvid min kvinna, typ, hon på rygg och jag trycker mig mot henne på från sidan.
Men innan du/ni tar er dit. Se till att det läggs lite tid på förspel, att kvinnan är "våt" och upphetsad, och avslappnad.
Då kan det först märkas att kvinnan blir ännu våtare, än "vanligt", och då är det bara att fortsätta och vips så kommer det...
Beware of tennisarmbåge...
Första gången för mitt ex så blev hon först lite "ställd". Men eftersom ingen av oss var speciellt pryda så var det bara en rolig "händelse" och därefter så fick vi till det fler gånger och mitt ex tyckte att det kändes härligt... som en "annorlunda" orgasm helt enkelt. Hon lyckades även komma flera gånger i rad vid något tillfälle vilket ledde till en hel del härliga skratt och "vad är det som händer? Vad gör du med mig?".
Min nuvarande kvinna, hade aldrig upplevt det tidigare och hon blev också lite ställd först. Bad nästan om ursäkt, vilket jag snabbt slog undan. Finns inget be om ursäkt för.
Vätskan? Mmm... därom tvistar de lärde. Det har gjorts studier, och ja, det är mestadels urin har konstaterats men även andra "prostataliknande ämnen", som då kan tänkas komma från Skenes körtlar som omgärdar urinröret.
Försökspersonerna hade dock tömt urinblåsan innan "testet". Så även mitt ex, och även min nuvarande kvinna
Så man skall nog inte tänka "gammalt urin", för mina erfarenheter är att det varit "luktfritt", genomskinligt, lite "mjölkigt" ibland, det har inte lämnat några fula fläckar på lakan, skapat någon lukt i sovrummet etc.
Mer som "våta fläcken upphöjt till 10, eller 100".
Lycka till!