Inlägg från: Ezmeraldah |Visa alla inlägg
  • Ezmeraldah

Män som hängs ut på nätet för att inte vara seriösa

Anonym (fuckboys) skrev 2025-01-16 21:21:52 följande:
    Jag tror att du har missuppfattat dessa grupper. Aldrig sett någon som hängts ut för en dejt som inte blev något mer. De män som hängs ut är fuckboys som träffar och knullar så många de kan och ljuger om att de vill mer. Som ber sig svinaktigt åt, helt enkelt. Förstår inte hur ditt brinn för att försvara dem. Såvida du inte är en själv.
    Tack för bästa inlägget! Exakt så! 
  • Ezmeraldah
    Anonym (Inte seriös) skrev 2025-01-16 11:49:38 följande:

För en dag kan ju mannen vilja stanna kvar hos kvinnan, det har bara varit fel kvinnor eller fel tidpunkt tidigare. 

Somliga kvinnor kanske inte vill att sådana män ska stanna hos dem. De kanske siktar lite högre än så. Det står dig och dina likasinnade fritt att dejta männen som "hängs ut" och hoppas att de stannar hos er. 
  • Meddelande borttaget
  • Ezmeraldah
    Anonym (Inte seriös) skrev 2025-01-16 22:02:14 följande:
    Vet män som träffat kvinnor oseriöst i 20 år. Det har verkligen velat ha en relation, men pga att dom tidigare blivit sårade så drar dom så fort dom känner att det håller på att bli seriöst. Detta är ingen medveten handling. Det är inte något dom gör av ondska utan stark ångest som försvinner när dom går. Är det svinigt att leva med psykisk ohälsa? 
    Såna män är det väl jättebra att varna för så man slipper dem? Och så kan de förslagsvis uppsöka psykolog istället för att skada sin omgivning. Du kan ju dejta dem om du vill. 
  • Ezmeraldah
    Anonym (Tiina Perkele) skrev 2025-01-16 22:47:47
    Tex träffar man kanske någon som säger "Du är den första jag dejtar efter skilsmässan" så är man kanske inte så noga med kondom. Risken är ju nästan obefintlig att han har något om han vart gift tio år sedan träffar mig.  
    Hahahaha den gamla klassikern! "Du är den första..." Tack för skrattet! 
  • Ezmeraldah
    Anonym (Inte seriös) skrev 2025-01-16 22:02:14 följande:
    Det är svinigt av honom att vara otrogen JA. Men gentemot kvinnan han är otrogen med så är han ärlig även om hon hoppas, hoppas Och tolkar in tonfall, blickar eller en formulering på ett meddelande. 
    Mot en annan kvinna kanske han är heeelt annorlunda...!! Sluta gnäll på otrogna män, de kanske har stark ångest - är det svinigt att ha det, va va va??? Till slut kanske de hittar ett vänsterprassel som de vill stanna hos, tänk på det! Jag vet män som varit otrogna i 20 år och jag känner inte alls igen din beskrivning! 
  • Ezmeraldah
    Anonym (Tiina Perkele) skrev 2025-01-16 23:00:03 följande:
    Jag har gått på den 2 ggr :D
    Attans då! Shame on you if you fool me once...
  • Ezmeraldah
    Anonym (Apropå snöflingor) skrev 2025-01-16 22:56:53 följande:

Många kränkta kvinnor här med 'double standards' som lipar för att de inte lyckas att stadga sig med "kanske-män". Detta är priset ni får betala för att bara vilja dejta män som redan har ett harem med kvinnor.

Är det TS du syftar på? Med tanke på att hon är (en kränkt?) kvinna. 
  • Ezmeraldah
    Anonym (Eli) skrev 2025-01-16 23:05:36 följande:
    Vilka grupper då? Vart kan man hitta de grupperna?
    Googla "fuckboy" och "facebookgrupp" kanske? "Dumpen" finns det väl nån sajt som heter? 
Svar på tråden Män som hängs ut på nätet för att inte vara seriösa