-
Har aldrig sagt att allt ska vara på kvinnors villkor. Lägg ner skitsnacket tillika halmdockorna. Men utnyttjar man någon medvetet och avhumaniserar den personen så är man ett svin som förtjänar att hängas ut, så enkelt är det. Ingen pardon för kallhamrade psykopater.Anonym (Utnyttjar?) skrev 2025-01-16 11:43:23 följande:Om det handlar om ett utnyttjande så borde du protestera emot när sex och förhållande ska vara mer på kvinnors villkor än männen. De tvingas då anpassa sig mer till vad kvinnan vill om de lyckats få sex och förhållande
-
Självklart gör han detta om ingen äkta kärlek finns med i bilden. Men är han oärlig dessutom och ljuger om det hela så är han definitivt en psykopat helt utan empati.Anonym (Utnyttjar?) skrev 2025-01-16 11:46:50 följande:Så om en man vill endast vill ha en tillfällig relation så utnyttjar han kvinnan?
Såna män ska man varnas för som kvinna. Det är också såna män som det skvallras om på dessa sidor. Inte om två personer som bestämt tillsammans att de bara ska vara kk. Det är nåt helt annat det. -
Att lura en kvinna och sedan dumpa henne är det vidriga. Om han är tydlig redan från början att det bara är sex han är ute efter så är han åtminstone ärlig och det är inte ärliga män som dessa sajter hänger ut.Anonym (Inte seriös) skrev 2025-01-16 11:49:38 följande:
Men vad är det vidriga? Att bete sig illa mot personen är fel, typ våldta någon, men att ha sex med en person som är vuxen, inte är tokberusad och har samtyckt till sex och sedan känna efteråt att man inte vill träffas mer är inget utnyttjande. Att ha sex är ingen garanti för en relation. Om man som person har sex med folk på första dejten och sedan blir förkrossad efteråt för att dom trott att det ska bli något, det är inte mannens ansvar vad hon känner och tror, det kan bara hon ta ansvar för. Om hon blir extra sårbar av att ha sex med folk i tron om att det ska bli något mer och sedan blir besviken så får ju hon välja att agera annorlunda och ta ansvar över sitt egna mående.
För en dag kan ju mannen vilja stanna kvar hos kvinnan, det har bara varit fel kvinnor eller fel tidpunkt tidigare.
-
Och om en man lurar kvinnan med att han vill ha ett förhållande med kärlek och sedan bara utnyttjar och sticker ändå så är han ett vidrigt svin som sannolikt får räkna med att bli uthängd som sagt.Anonym (Utnyttjar?) skrev 2025-01-16 12:02:04 följande:Om han är tydlig från början så är sannolikheten att det blir mer endast på kvinnans villkor.
-
Inte enligt dessa uthängande sajter vilket diskussionen handlade om.Anonym (Utnyttjar?) skrev 2025-01-16 12:04:20 följande:Vad jag hörde så är män som har många kvinnor player
-
Snarare så bör kvinnor undvika som pesten kvinnoföraktande män som bara är ute efter att utnyttja deras kroppar sexuellt för att sedan dumpa dem, som om kvinnorna vore sopor. Det är en sjuk, avhumaniserande syn att ha på människor.Anonym (Utnyttjar?) skrev 2025-01-16 12:12:31 följande:Det borde då vara så att män ska undvika kvinnor som inte vill att sex ska vara jämställt mellan könen
Fatta det nån gång. Att felet ligger hos dessa äckel till "män", inte hos kvinnor som vill ha kärleksfulla relationer. Detta är mänskligt och handlar verkligen inte om att utnyttja män så lägg ner ditt trams. -
Precis samma mening kan riktas till dessa kvinnoföraktande män som lurar kvinnor och sedan dumpar dem. Bort med såna!Anonym (Omoget) skrev 2025-01-16 12:16:42 följande:
Det beteendet är bara omoget och kan leda till att individer råkar illa ut.
Bort med sånt
Om dessa grisar slutar upp med sitt sjuka beteende så behöver inte kvinnor längre varna andra kvinnor genom dessa uthängningssajter. Handling och konsekvens som sagt. -
Bryr mig inte det minsta. Det finns bra mycket värre "brott" än förtal.Anonym (Utnyttjar?) skrev 2025-01-16 12:30:38 följande:Det skulle kunna räknas som förtal.
-
Därför att en ärlig horbock behöver inte bli uthängd då kvinnor redan vet sanningen om hans avsikter. Det säger sig självt. Dum fråga.Anonym (Utnyttjar?) skrev 2025-01-16 12:34:08 följande:Och hur vet ni att det ens handlar om någons som ljuger?
Det går att göra slut när som helst. -
Det lär nog fortsätta ske i vilket fall och vill män inte bli uthängda så får de sluta bete sig som psykopatsvin mot kvinnor. Kan upprepa detta i det oändliga om du vill - handling och konsekvens.Anonym (Utnyttjar?) skrev 2025-01-16 12:42:45 följande:Det är nog ganska lätt att få någon dömd för det vanligen.
Det finns dokumentation om det exempelvis sker på internet
Flashback vore kanske en mer laglig plats för de välmenande kvinnorna att hänga ut dessa äckelsvin på isåfall. Där är det t.o.m. tillåtet att avslöja pedofiler så varför inte horbockar (som inte är många steg bättre än peddosvinen). Så länge man maskerar namnet på förövarna så är det tydligen tillåtet att hänga ut folk därinne, som jag har förstått det hela. -
Det råder en ganska allmän konsensus om hur ett svin beter sig mot kvinnor.Anonym (Omoget) skrev 2025-01-16 14:32:37 följande:Absolut men jag tror inte på "högaffel och eld" metoden.
Dejta inte "grisar" men låt inte andra avgöra om det är en "gris" eller ej.
Att hänga ut någon är fel väg.
Dessa grisar går in för att lura kvinnor till sex genom att utge sig för att bry sig och känna kärlek till de som luras. Beter man sig så nedrigt så förtjänar man ingen respekt tillbaka. Jag har noll, absolut noll, sympati för dessa manskräk. -
Men lägg av. Sluta lägga över skulden på den som blir lurad, offret i det hela. Nej, det är inte alltid så lätt att genomskåda en vedervärdig psykopat till "fuckboy". Just därför som dessa uthängningssajter behövs. För att varna och förhindra att fler kvinnor blir utsatta.Anonym (Omoget) skrev 2025-01-16 14:55:59 följande:Herre jessus man har väl ett eget ansvar?
Varför ha sex innan du lärt känna mannen/kvinnan? -
Ännu fler korkade halmdockor. Jag har aldrig påstått att kvinnor inte lurar män. Nu handlar denna tråd dock inte om kvinnliga lurendrejare utan manliga dito.hmm77 skrev 2025-01-16 15:19:38 följande:Män blir inte lurade av kvinnor? kvinnor är perfekta män är alltid dåliga? Allt på internet stämmer? Man får ju tycka precis som man vill, MEN hänger man ut med bild och namn inför 100 eller 1000 tals personer. Då ska det polisanmälas. Det är dessa kvinnor som gör något brottslig inte männen.
Och dessa kommer förhoppningsvis att lära sig sin läxa, i takt med att dessa uthängningar ökar. -
Jag fattar att du prackar på mig åsikter som jag inte har uttalat. Frågan är om du själv fattar nåt av det jag skrivit hittills i tråden? Jag har t.o.m. nämnt kvinnliga utnyttjare (golddiggers) och att dessa är precis lika vedervärdiga som horbockarna.hmm77 skrev 2025-01-16 15:31:23 följande:Du får det att låta som kvinnor är perfekta. Det var ju därför jag vände på det fattar du inte det?
Det märkts att du är en mobbare och älskar psykisk misshandel. Hoppas du själv blir uthängd utan att motsatsen är bevisad
Men återigen så handlar tråden om onda män och då ligger också det primära fokuset på just män och inte kvinnor. Svårt att begripa en så enkel princip eller? -
Löjlig sista rad dessutom. Nej, är verkligen ingen mobbare. Det finns heller ingenting att hänga ut mig för. Mitt samvete är rent och jag skulle aldrig få för mig att utnyttja en annan människa för sex, pengar eller något annat svekfullt.hmm77 skrev 2025-01-16 15:31:23 följande:Du får det att låta som kvinnor är perfekta. Det var ju därför jag vände på det fattar du inte det?
Det märkts att du är en mobbare och älskar psykisk misshandel. Hoppas du själv blir uthängd utan att motsatsen är bevisad
Sluta upp med ditt eget grisiga mobbande och lögner kring min person således. -
Tror att det redan konstaterats att det rör sig om s.k. "fuckboys", alltså beräknande psykopatiska män som satt i system att lura och utnyttja så många kvinnor som möjligt.fornminne skrev 2025-01-16 16:08:14 följande:Om han inte vet ifall det bara är sex han är ute efter? Han kanske gillar kvinnan men känner efter någon eller några träffar att det inte var rätt. Han kanske letar efter den rätta, men har inget emot sex och sällskap under tiden. Det kan även kvinnor uppskatta.
Att medvetet ljuga är svinigt, men att inte veta vad man vill är faktiskt inget brott. Mängder av kvinnor vet inte vad de vill, eller velar mellan olika män. Är de också svin?
Dessa sajter som hänger ut "oseriösa" män. Är de säkra på att det bara är lögnare och players de hänger ut? Måste alla män veta vad de vill från början, med varenda kvinna, för att inte ses som oseriösa svin?
Och det finns redan massor med hat mot kvinnor som utnyttjar män. De kallas "golddiggers". Kvinnliga horbockar är ovanliga eftersom män ofta inte klagar på att de blir utnyttjade sexuellt av kvinnor. Något som troligtvis inte heller sker i nån högre utsträckning. Att vara lösaktig och lura folk för att få sex är en manlig egenskap.
Nej, det är inget brott att sexuellt utnyttja en vuxen kvinna på det sätt som horbockar gör, men det är ändå djupt omoraliskt och ondsint. Sådant går inte ostraffat heller vilket vi nu ser konsekvenserna av. -
Ja, om kvinnorna är oärliga och ljuger till sig sex och lovar männen kärlek som de inte kommer att ge dem. Känner du många såna kvinnor eller är det kanske främst ett manligt beteende att vara bedräglig och lura till sig sex genom att spela på det motsatta könets känslosträngar?Xenia skrev 2025-01-16 17:50:24 följande:Men vadå, det finns ju tjejer som också främst är ute efter sex, ONS etc.
Om sådana killar kallas "horbockar och psykopater", är det ok att kalla sådana tjejer för "horor och psykopater"?
Jag känner då inte till några såna kvinnor. -
Dessa kvinnor blir lurade av psykopater och narcissister som satt i system att utnyttja kvinnor sexuellt och såna låga kräk förtjänar ingen sympati. De kommer inte heller att lära sig något om ingen säger ifrån. Förtal är det säkert men ibland helgar ändamålet medlen. Jag tycker att dessa sajter gör helt rätt i att varna kvinnor för fula fiskar.Anonym (Omoget) skrev 2025-01-16 17:32:52 följande:Jag lägger ingen skuld på någon utan konstaterar att om man ger sig in i ett förhållande eller har sex med någon man inte känner finns alltid risken att bli "ratad"
Där finns ett eget ansvar och lösningen är aldrig att hänga ut någon.
Fel ände att börja i liksom.
Dessutom kan det bedömas som förtal.