Mamma & Son
Jag tycker att det är helt ok, skulle också kunna önska mig en resa med bara mina söner utan svärdöttrar och barnbarn!
Jag tycker att det är helt ok, skulle också kunna önska mig en resa med bara mina söner utan svärdöttrar och barnbarn!
Tänker ni på att barnen kanske inte vill resa med sina föräldrar många år till?
En weekend hade jag inte reflekterat över men en vecka av semestertid, ok pappan har möjlighet att få mer än vanligt antal semesterveckor men skulle ändå vara väldigt försiktig med att önska detta. De kan alla resa tillsammans och ändå få mycket tid på tu man hand.
Tja det var iaf ett svar i stället för nedåttummar utan att säga vad som skaver :P
TS jämför en resa med småbarn med en resa med tonåringar där mamman kan ha utflykter med dessa själva nu...
Vad menar du att man inte kan göra med barn i den åldern? Plus som sagt, två föräldrar kan dela på sig. Det är ju ingen suparresa direkt.
Jag förstår hur fint det kan vara om man har möjlighet men en veckas semester från de få semesterdagar som finns för att göra något med barnen och själva kostnaden kan vara svår att motivera för familjen när familjen tjänar in att lägga lite mer pengar och vara alltihopa med.