• Anonym (''Anna'')

Varför är jag ogillad på FL?

Ja, det är jag folk ger tumme ner end endast pga mitt nick. Samt folk ignorerar mig. 

Varför? 

• Svar på tråden Varför är jag ogillad på FL?
  • Anonym (recykling)

Varför din förra tråd på samma ämne borttagen?

• Lynx123

Vet inte - oftast beror det på vad man skriver om. Vad har du skrivit om?

• Tecum

Många är ogillade här. Om du talar om vad du skriver kanske vi kan svara.

• Aniiee
    Tecum skrev 2025-01-14 17:07:04 följande:

Många är ogillade här. Om du talar om vad du skriver kanske vi kan svara.

Jag fick två tummar ner i Nöjes-delen för att jag skrev en tråd om sångalbumet jag hittade från lågstadietiden.

Enda orsaken jag kan tänka mig är att folk antingen inte gillar mig eller inte gillar musik.
    Bring sunscreen, an umbrella, and winter boots
  • Anonym (''Anna'')
    Aniiee skrev 2025-01-14 17:11:46 följande:
    Jag fick två tummar ner i Nöjes-delen för att jag skrev en tråd om sångalbumet jag hittade från lågstadietiden.

Enda orsaken jag kan tänka mig är att folk antingen inte gillar mig eller inte gillar musik.
    Du är en av alla som ogillar mig. 

Varför? 
  • Tecum

Kan också vara några som inte gillade sånglektionerna i skolan. Du är ju en trevlig tjej som man inte behöver klanka på. Glad

Jag får också en massa tummar ner hela tiden. Några har bestämt sig för att de inte tycker om mig och då tummar de ner oavsett vad jag skriver.
  • Anonym (Ellen)

Antingen för vad du skriver eller att du tar stor plats.

• Anonym (Ellen)

Inte läst ju den tråden, men kan uppfatta dina trådar ibland som lite flamsiga. Kanske därför?
  • Aniiee
    Anonym (''Anna'') skrev 2025-01-14 17:16:00 följande:
    Du är en av alla som ogillar mig. 

Varför? 
    Jasså? Det får du nog belägga först, då jag inte har en aning om vem du är.
    Bring sunscreen, an umbrella, and winter boots
Svar på tråden Varför är jag ogillad på FL?