• Anonym (''Anna'')

Varför är jag ogillad på FL?

Ja, det är jag folk ger tumme ner end endast pga mitt nick. Samt folk ignorerar mig. 

Varför? 

• Svar på tråden Varför är jag ogillad på FL?
  • Anonym (Ingen större vikt)

Du ska nog inte lägga någon större vikt eller tanke på detta. Då folk kan tumma ner "bara för att"

Annars är det väl mest för att personerna inte gillar/håller med dig i det du skriver. Och dina åsikter. Detta är online. Så ta allt med en nypa salt med.
    Du känner inte dessa människor.

• Just Precis

Jag tänker att många är här för att veva, och tycker att det är så skönt att trycka tumme ner. Hata lite på nån, mmm.

Sen märker jag också att folk stör sig om man inte återkopplar så som de hoppas. Typ håller med om att man ska dumpa sin partner när de proklamerar det.

Och att de är taskigast mot de trådstartare som framstår som lite puckade, eller bara skriver lite dåligt.

Töntigt mobbarbeteende alltså :)

Har svårt att avgöra om din trådstart är genuin eller om du försöker dra igång nåt, men om du på riktigt blir ledsen tycker jag att du ska strunta i vad folk väljer att klicka på FL. Helt oviktigt :)

• Anonym (Hej)

Tumme upp/ner-funktionen borde tas bort. Den missbrukas bara.

• Anonym (J)
    Anonym (Hej) skrev 2025-01-14 20:39:38 följande:

Jag håller med. Ett forum är till för diskussion, att prata.  Inte tumme upp eller ned. 
  • Anonym (Tumme)

Det tummas hit och ditt i trådar där man blir förvånad, det kan vara vad någon äter till middag, vilken musik man gillar o.s.v. Bryr mig inte om tummarna.
  • Anonym (Tumme)

Har ingen aning om vem du är eller om någon är ogillad eller gillad.

• Anonym (J)
    Anonym (Tumme) skrev 2025-01-14 21:28:16 följande:
    Det tummas hit och ditt i trådar där man blir förvånad, det kan vara vad någon äter till middag, vilken musik man gillar o.s.v. Bryr mig inte om tummarna.
    Alla tycker olika
  • Anonym (recykling)

Måste vi verkligen ha ännu en likadan lång diskussion?

• Aniiee

Håller med och det första jag skrev när de ville ha feedback när de lanserade den här versionen av Familjeliv. 
    Bring sunscreen, an umbrella, and winter boots
Svar på tråden Varför är jag ogillad på FL?