Inlägg från: Anonym (Hm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hm)

Rynkor tidigt

Jag är också 33 och har rynkor. Tydliga i pannan, mellan ögonbrynen, vid näsroten och runt munnen. Det blir rynkor runt ögonen när jag ler.

Mina bröst är platta, fulla med bristningar och hänger platt ner halvvägs till naveln.

Dessutom har jag pcos och har tappat extrema mängder hår, en majoritet är borta och resten håller på att falla av också, man ser skallen genom håret.

Mina fingrar är knotiga och har mycket linjer (inte rynkor men massa tydliga smålinjer överallt, mycket mer än andra har) och så mycket extra hud på händerna att det rynkar sig på hela handen när jag vinklar handen uppåt (nej, har inte varit överviktig, så det är ej därför jag har mycket hud där).

Magen är samlingsplats för fett (typiskt pcos) samt har ett uppblåst utseende oavsett vad jag äter och trots att jag är normalviktig (och den har alltid varit sån, även när jag var liten), så magen putar och ser ut som jag är gravid i 7:e månaden.

Känner mig så ful att jag knappt aldrig tittar mig i spegeln längre och drar mig för att vistas bland folk. Känner mig ungefär som Smeagol fast med fetare mage. Jag har använt solkräm och hållit mig i skuggan mer eller mindre hela livet pga tycker det är för varm i solen + har väldigt ljus hy som lätt bränner sig. Aldrig rökt i hela mitt liv, aldrig ens testat. Dricker ingen alkohol, aldrig gjort.

Svar på tråden Rynkor tidigt