Inlägg från: Anonym (Larry) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Larry)

Trimma könshåret

Hon gör det aldrig själv.

"Jag tänkte ansa dig ikväll", säger jag. "OK", säger hon. 

Jag tar fram en handduk som jag lägger under hennes stjärt i sängen, och tar fram en Oneblade för att göra lent på blygdläpparna. Låter resten vara. Torkar av henne med en fuktig/varm handduk, masserar med massageolja... och sen... och sen...

• Anonym (Larry)
    Anonym (Linn) skrev 2025-01-13 23:50:35 följande:
    Oneblad inte så bra mot huden där nere. Bättre med en riktig rakhyvel.
    Varför inte med Oneblade? Verkar skonsamt, och hon har inte klagat.
  • Anonym (Larry)
    Anonym (LP) skrev 2025-01-15 11:23:16 följande:

I samma ögonblick som jag inte är villig att göra mitt yttersta för att min partner ska tycka jag är sexig så är relationen på ett sluttande plan. Har ingen som helst förståelse för män/kvinnor som sätter sig själv före relationen genom att neka så pass fundamentala saker. Jag hade inte tänt på en hårig kvinna o min kvinna tänder inte på en hårig man-därför rakar jag mig-PUNKT! Och hade hon velat att jag var kroppsbehårad så hade jag varit det-PUNKT! Frågor på det? 😀

Jag håller med dig. Men om nu kvinnan i mitt liv inte vill raka sig själv, men gillar att jag gör det på henne, borde jag vägra då, kräva att hon gör det själv? Krav funkar inte alltid så bra, tycker jag. Och jag är så glad att jag får slicka en slät...
  • Anonym (Larry)
    Just Precis skrev 2025-01-13 22:05:11 följande:
    Alltså each to their own men kräks. Fattar att detta är en kink men plockar hon ditt näshår sen? Torkar du henne i röven också, eller har hon lärt sig hur man gör det? Haha!

TS: Min partner får gärna ha åsikter om min behåring och jag tar hänsyn till dem om de inte ligger utanför min egen komfortzon. Säg till henne att hon är extra het när hon är trimmad, vill hon inte..? Säkert lugnt.
    Jag ser att är 55 år. I så fall har du alltför länge gått miste om något som kan förgylla kärlekslivet. Att sköta om partners ädlaste delar är intimt, upphetsande, kärlekshöjande. 

Läs gärna om yonimassage, det ligger nära detta.

Eller du kanske bara ville vara lite kiss-och-bajs-rolig.

sv.wikipedia.org/wiki/Yonimassage
Svar på tråden Trimma könshåret