Trimma könshåret
Är en man som tycker att frun borde trimma busken lite. Hur skulle ni kvinnor reagera om er man bad er trimma lite?
Är en man som tycker att frun borde trimma busken lite. Hur skulle ni kvinnor reagera om er man bad er trimma lite?
Och du är ok om hon vill ändra något på din kropp?
Och accepterar du om hon säger nej?
Prata med henne? Fråga om du får raka henne
Nu är min partner och jag så öppna med varandra att en sån fråga skulle vara på samma plan som om han skulle fråga om jag vill ha kaffe. .. Vad han får för svar beror på min nivå av hur sugen jag är.... dvs han kan alltid fråga men kan inte alltid förvänta sig ett ja..
Känner jag för det så ordnar jag det.
Tror det hänger mycket på HUR man ställer frågan. Om jag vill att min sambo ska göra något annorlunda brukar jag börja med att ställa frågan "finns det något du vill att jag gör för att hetta till det i sovrummet/vara mer attraktiv för dig/variera mig" eller hur man nu väljer att formulera sig. Ofta har han inget att klaga på men han ställer i princip alltid frågan tillbaka, och då kan man ju passa på att föreslå det. Om man INTE får frågan tillbaka så får man nog utgå från att det var fel tillfälle att ta upp det och göra ett nytt försök vid senare tillfälle.
Sen, om hon tar fasta på ditt önskemål, se till att ge henne lön för mödan.
Håret finns där av en anledning.
Du behöver vara noggrann med hur du formulerar dig. Vill du bara hon ska kapa lite på längden (dvs trimma) eller vill du hon ska ta bort stora områden?
att trimma ner längden lite tror jag inte så många hade tagit illa vid sig av, men att be henne helraka eller liknande kan slå fel då hon antagligen inte gillar det (för så hade hon med största sannolikhet redan gjort det)
Hon gör det aldrig själv.
"Jag tänkte ansa dig ikväll", säger jag. "OK", säger hon.
Jag tar fram en handduk som jag lägger under hennes stjärt i sängen, och tar fram en Oneblade för att göra lent på blygdläpparna. Låter resten vara. Torkar av henne med en fuktig/varm handduk, masserar med massageolja... och sen... och sen...
Hon gör det aldrig själv.
"Jag tänkte ansa dig ikväll", säger jag. "OK", säger hon.
Jag tar fram en handduk som jag lägger under hennes stjärt i sängen, och tar fram en Oneblade för att göra lent på blygdläpparna. Låter resten vara. Torkar av henne med en fuktig/varm handduk, masserar med massageolja... och sen... och sen...
Håret finns där av en anledning.