• Anonym (asdf)

Flickvän vill inte att jag träffar hennes familj

Godkväll FM, jag skall försöka fatta mig så kort som möjligt.

Jag 33 och min tjej 30 har träffats under 6 månaders tid.

Efter 3 månader tog jag hem henne till min familj... mor, far, alla syskon. Tjejen såg det som en ära och påtalade vid flertalet tillfällen hur mycket det betydde för henne. 

Tjejen förklarar för mig dagligen att hon inte kan leva utan mig, att jag är hela hennes värld och att hon inte vet vad hon skulle göra utan mig. Hon talar flera gånger i veckan om för mig att hon vill ta hem mig till sin familj och längtar efter att visa upp mig för alla hon känner.

I tisdags pratade tjejen med sin mor, vilket hon gör dagligen. Hennes mor skulle komma och besöka henne över helgen och frågade med glädje i rösten om hon äntligen kommer att få träffa mig. Tjejen svarar lite blygt njaaaae... och tittar på mig, då hon inte trodde att jag hörde deras konversation.

Nu sitter jag hemma i min egen lägenhet för första gången på 2 månader och undrar varför hon inte kunde stå för allt hon sagt...

Snälla hjälp mig, vad ska jag dra för slutsatser?

• Svar på tråden Flickvän vill inte att jag träffar hennes familj
  • Anonym (asdf)

Grejen är att hennes mor och far verkar otroligt fina. Inga konstiga "egenskaper", väldigt trygga i sig själva och omhändertagande. De bryr sig verkligen om sin dotter, ringer dagligen och finns där för henne.

Svar på tråden Flickvän vill inte att jag träffar hennes familj