Inlägg från: Anonym (ÖnskarSladdis) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ÖnskarSladdis)

BIM februari 2025

gilmoregirl99 skrev 2025-02-06 18:05:49 följande:

Hej, första gången jag är med i en tråd men känner att jag behöver skriva av mig och få stöttning. Jag är 25 år och jobbar som lågstadielärare. Jag och min Sambo (27år) har försökt få barn i 6 månader. Detta är den 7:e månaden vi försöker. Har varit naiv och trott att det ska gå fortare än såhär? börjar bli orolig att något är fel. Ingen av oss dricker, röker eller snusar. Ingen av oss är överviktig. Har tidigare haft lite oregelbunden mens men den har stabiliserat sig under de senaste åren. Har kört med ÄL-test och det verkar som att min ÄL är den 1:a varje månad. Just nu är jag 5 dpo och den här väntan är extremt jobbig. BIM förväntas vara 16 februari. 

Hej! 

tempar du? håller tummarna för plus denna månad ❤️

• Anonym (ÖnskarSladdis)

Grattis till er som plussat 😍❤️❤️❤️

• Anonym (ÖnskarSladdis)

Idag är fjärde dagen med blinkade gubbe på CBs ÄLtest, hade tidigt MF i januari. är det vanligt med så många dagars blinkande?

• Anonym (ÖnskarSladdis)

Haft blinkade gubbe på CB fem dagar i rad nu, borde inte ÄL ha skett då?
  • Anonym (ÖnskarSladdis)
    7barnsmamman87 skrev 2025-02-10 11:06:02 följande:
    Ägglossningen är över för den här gången. Nu en evighets lång väntan till bim. Fick mina spottings idag, som alltid efter äl. Så imorse började jag med progestoron igen. Hoppas det hjälper den här gången också. Och hoppas även vi träffat rätt så det lyckas ta sig nån gång. Hade en bra känsla i lördags, men vi får se. 
    Håller alla tummarna för dig och att den här väntan går undan! 
  • Anonym (ÖnskarSladdis)
    Tjej95hej skrev 2025-02-10 11:50:30 följande:

Hållt mig borta härifrån ett tag, haft alldeles för mycket i hjärnan. Haft ägglossning i helgen och fick till och med lite spottings (brukar aldrig få?) Har kämpat på så hoppas det kan få bli något nu! Detta är 6e försöket.🥲 Ibland hamnar man i några djupa och dåliga tankar om att det kanske inte kommer gå, men så får man slå bort dessa och försöka tänka positivt? svårt.

Håller tummarna för er alla 🙏🏼

Jag tror kanske ett mer "här och nu"tänk kan vara till hjälp? Att inte tänka så mycket bakåt för det kan du ändå inte påverka Hjärta

Håller tummarna för att det tagit sig för dig denna gång! 
  • Anonym (ÖnskarSladdis)

7:e morgonen i rad med blinkade gubbe på CB... (hade negativt dagen innan första blinkande)... Är på CD21.. Kan det vara missfallet i januari som ställer till det såhär? 

Har ingen temperaturhöjning som upptäckts i NCappen, men har rejält ont i magen (ÄLvärk) både igår och idag samt mår lite illa.. 

• Anonym (ÖnskarSladdis)

Efter 7(!!!) dagar med blinkande smiley på CB's ÄLtest kom äntligen den fasta smileyn idag Skrattande

• Anonym (ÖnskarSladdis)

Nu har jag äntligen min fasta gubbe på ÄL, så om nån dag eller två börjar väl väntan för mig med.. hur fördriver ni andra tiden?

• Anonym (ÖnskarSladdis)
    Björkskogen skrev 2025-02-12 15:06:10 följande:
    Pussel 😂 
    Smart! Kan inte ens gå långrundor med hunden för han är halt? efter intensivt sex i typ 2veckor så är jag redo för ÄL att passera🤣
Svar på tråden BIM februari 2025