• Björkskogen

BIM februari 2025

Hoppas in från januari-tråden. Fick mens igår. 

Vi är en stor bonusfamilj oxå. Jag har 4 och han har 3 sedan innan. Äldsta 20 och yngsta 12. Många tonåringar 😅 
    Detta blir försök nr 5 till en liten sladdis. 
    När vi först diskuterade och bestämde oss för en till så pratade vi om vad andra kommer säga och gubben sa något i stil med "vi har redan så många så en till spelar ingen roll och har någon invändningar så kan de dra åt h-vete" 😂 han har helt rätt. 
    Jag är 36 och mannen 10 år äldre. 

1/2 aivlys
    2/2 Vias 
    5/2 Önskan97
    7/2 - väntarpå4an
    7/2 - Palettbladet25
    8/2 - MissSE
    8/2 - Dalkullan1988 
    8/2 Rhea
    9/2 - Nugget
    9/2 - Malines 
    9/2 - anonym(blomman)
    12/2 - Zozoi
    12/2 - Mojjan
    12/2 - Elisand
    13/2 - AngieF 
    13/2 - B3tt4n
    14/2 - Hoppaspånr3
    21/2 - Björkskogen 
    22/2 - Anonym (95:an)
    23/2 - Syskonet1
    23/2 - Hejsanhoppsan
    26/2 - adirf10
  • Björkskogen

Nu är mensen äntligen över. 6 långa dagar 😅 så nu får man snällt vänta på äl någon gång runt torsdag nästa vecka. Pojkvännens ledigvecka så det passar bra 🥳 
    Köpt äl-test på amazon(storpack inkl gravtest easy at home) så kör det den här månaden, behövs egentligen inte, men det är lite kul. Får iaf se plus på älstickor 😂 

• Björkskogen

Cd 11 idag, sitter och rullar tummarna i väntan på äl.  försök nr 5. Känns som jag förlikat mig med att det kommer ta tid att bli gravid och känner mig inte alls lika pepp på äl test, temp och senare graviditetstest. Nästan glömt att ta tempen och ältest i helgen 😅 

• Björkskogen

Stegring på ältest! peak i natt eller imorgon 🥳 är på dag 13 idag så bim i listan stämmer nog hyfsat bra den här gången. 
    Tänker däremot inte säga ett ord till mannen för jag vill inte att han får prestationsångest som förra månaden 😅. 

• Björkskogen
    Anonym (Tredje) skrev 2025-02-05 21:39:03 följande:
    Samma här! Tror peak imorgon el fredag 😁😁
    Maken här hoppas nog att det inte blir något då han blir "utnyttjad" så mkt som möjligt och vill att den fördelen ska fortsätta ????
    Kul att följas! 
    Haaha ja det kan jag tänka mig 😂 
    Här är det mer jag som står för lusten 😅 
  • Björkskogen

Vi fick inte till något mys igår. Så nu är det typ samma utgångsläge som förra månaden och jag är väldigt besviken på att sumpat en månad till. 🥲 

• Björkskogen
    Väntarpå4an skrev 2025-02-09 07:58:21 följande:
    Jag tror jag precis plussa ❤️🥰
    Men det är så extreeeemt svagt så blir nästan orolig att jag hittar på🤣 men mannen ser det också.
    Jag har ett digitalt test som jag funderar på om jag kan ta ikväll eller om jag måste vänta till imorgon? Vad tror ni?
    Åh vad kul😍 jag hade ju inte kunnat hålla mig, jag hade testat ikväll 😂 
  • Björkskogen

Grattis alla som plussat!! 😍❤️ 
    Idag berättade en jobbarkompis att han ska bli pappa, en hoppsan. Kul för han men det kändes lite i mitt hjärta som försökt ett tag. 
    Äl+3 idag, kan dagarna gå lite fortare? 😅

• Björkskogen
    Väntarpå4an skrev 2025-02-10 17:58:44 följande:

Ni som tempar! 
    När ska man sluta tempa om man plussar, är det någon som vet?

Direkt har jag hört för det finns inget att utläsa ändå och det är onödig stress att se det dippa någon dag. 
Svar på tråden BIM februari 2025