Inlägg från: Anonym (Kurt-Åke) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kurt-Åke)

Tråkig sex

Ja, det kan bli lite samma samma efter 27 år i samma säng. Det är alltid jag som föreslår nya saker. Ibland nappar hon, ibland inte. Jag får pusha lite försiktigt för att få till veckans sex, men ibland gör hon det. "Ska vi mysa" heter det, men det är okej, jag vet att hon menar knulla.

Klart att jag skulle vilja att hon drev mer. Men sex är inte lika viktigt för henne som för mig, och hon är blyg, hämmad och vill inte prata om det, inte se mig i ögonen när vi älskar, med mera. 

Jag har funnit mig i det. Det är så mycket annat som är bra. Och jag gillar att dominera och styra, blir glad när jag får binda henne och smiska henne, gillar att hon visar upp sin kropp för mig, den är härlig.

Och - herregud - jag är 70 och hon är 65, vad kan man begära?

Man får inte alltid det man drömmer om, men ofta får man det man behöver.

• Anonym (Kurt-Åke)
    FritteFlash skrev 2025-01-10 12:24:53 följande:

Det är definitivt en varningssignal som jag tror att många inte vill förstå eller missar. I mitt fall känner jag mig ganska säker på att så inte är fallet då det är ett problem som varit sedan lång tid tillbaka även om jag naturligtvis inte kan vara helt säker. En räddning har varit att jag själv tappat lite av sexlusten. Tidigare i relationen var det mer frustrerande när skillnaden i sexlust var större.  Det har nog mer gått över i en nedstämdhet över att den delen av "livets roliga" kommer bli mindre framöver. 

En anledning till att jag rekommenderar alla yngre män som är i färd med att stadga sig är att väga in denna del mer då det med största sannolikhet inte blir bättre och kommer vara något de kommer få leva med. Alternativet är ju att separera.

Får lägga in det det som ett Life-Hack till mina söner när de kommer upp i ålder:) 

Man bör tidigt i relationen prata om sexlivet, att båda två berättar vad de önskar sig. Om man förväntar sig sex varje dag, varje vecka eller varje månad så bör man komma överens om att båda tar ansvaret för att det blir så.
Svar på tråden Tråkig sex