• Anonym (Vrf)

Känner mig ledsen

Förtjänade jag detta för att jag inte gav sex? Det gör ont.

• Anonym (Vrf)
    Eurydike skrev 2025-01-09 16:34:35 följande:
    Absolut inte! Men du förtjänade att bli fri från den där manipulativa och hotfulla elakingen. Jag förstår att det gör ont.
    Och att han säger att ses vi så ska han ha sex med mig och att jag kan gråta men han kommer ha det. Det gör ont.
  • Anonym (Vrf)
    Lynx123 skrev 2025-01-09 17:03:24 följande:
    Okej, nu skämtar du? Eller är lite sarkastisk? För du menar väl inte att du verkligen undrar över det?
    Vissa här verkar tycka det är konstigt att vi inte hade det än. Jag ville vänta, mitt val. Han nämnde att han respekterar det men verkar inte så.
  • Anonym (Vrf)
    Lynx123 skrev 2025-01-09 17:14:36 följande:
    Strunta du i vad andra tycker..du måste ju vara jättelättad att det aldrig blev något.
    Ja det hade nog gjort mer ont om vi hade det. Ser att han inte blockat mig på sina sociala medier utan endast appen där vi pratat.
  • Anonym (Vrf)

Och så ifrågasätter jag mig själv igen :( att jag kanske borde haft sex med honom för att behålla honom. Han kanske ville ha make up sex ? Även om vi inte haft tidigare och testade mig

• Anonym (Vrf)
    Anonym (Lägg av) skrev 2025-01-09 20:47:46 följande:
    Någon som säger att han ska våldta dig, att han ska ha sex med dig även om du gråter, är inget att behålla! 
    Han skrev även att har vi sex så kommer vi inte ha några problem efteråt.
  • Anonym (Vrf)
    Anonym (Ja med) skrev 2025-01-09 20:49:37 följande:
    Lägg av på riktigt. Jag fattar att du tänker så hur sjuk den tanken än är. Jag har varit i din sits. Mitt ex fick mig att gå med på sjuka grejer sexuellt för att han skulle stanna hos mig. Jag vet att man blir knäpp av sånna män. Ta dig ur dom tankarna, han kommer göra sönder dig. Skriver nått som jag önskar någon hade sagt till mig när mig huvud började skuldbelägga mig själv : 

Skärp dig för fan !!! 

Ta det inte fel. 
    Tack för att du förstår. Tänker bara i och med att vi inte alls haft det än så kanske han ville ? Fast tycker man om en tjej på riktigt så säger man väl inte så utan då hade han väl sagt att vi kan prata ut och inte påpeka sex ? Eller tänker jag fel ? Snälla hjälp mig för jag blir galen av mina tankar. Andra gången på 4 år jag är kär och det gick inte hem :( vill ingen man ha mig om jag inte har sex då de vill ?
  • Anonym (Vrf)
    Lynx123 skrev 2025-01-09 21:56:22 följande:
    Skärpning, tjejen. Du tror väl inte på det där? Blir så äcklad av sådana där typer...
    Först får jag konstiga tankar i och med att vi inte hade det än och tänker med känslor inblandade så kanske vi kan lösa det? Men sen tänker jag nej för en kille med goda intentioner gentemot sin flickvän vill prata ut och nämner inte att vi måste ha sex ?
  • Anonym (Vrf)
    molly50 skrev 2025-01-10 00:08:52 följande:
    Du måste ju själv höra hur sjuka tankar han har.
    Om du inte kände dig redo för att ha sex så är det bara något han får acceptera,eller göra slut.
    Inte försöka hota eller utpressa sig till. 
    Han gav mig ett löfte att inte ha sex med mig förrän jag är redo för att sedan säga att vi måste ha sex för att allt ska bli bra. Det gör ont.
  • Anonym (Vrf)
    Lynx123 skrev 2025-01-10 06:34:45 följande:
    Bra att du själv förstår att det är konstiga tankar!

Han har hotat dig och sagt sårande saker. Det gör inte en frisk person. Sex har inget med saken att göra över huvud taget.

Du skulle kunna polisanmäla honom för det han har sagt till dig.

Om du är klok så blockar du honom överallt. Han var ett stort misstag. Aldrig mer!!!

Varje minut du ägnar åt honom är en förlorad minut av ditt värdefulla liv. Och varje minut där han inte har någon som helst närvaro i ditt liv (kontakt, sociala medier, foton etc.) är en minut närmare att hitta tillbaks till livsglädje och allt som är bra här i världen.
    Ja men jag undrar vad hans mål var med mig :(
Svar på tråden Känner mig ledsen