Inlägg från: Anonym (korven) |Visa alla inlägg
  • Anonym (korven)

46 år och ska på dejt

Fokusera inte på sex. Se det mer som att du ska träffa en trevlig individ och se om det finns en gnista.

Om där finns en gnista kanske ni har sex efter att ha dejtat först 1 månad, så lägg inget fokus på dina sexuella erfarenheter. Lägg fokus på att du ska träffa en människa som du kanske kommer klicka med

• Anonym (korven)
    Anonym (korven) skrev 2025-01-04 20:35:51 följande:

Fokusera inte på sex. Se det mer som att du ska träffa en trevlig individ och se om det finns en gnista.

Om där finns en gnista kanske ni har sex efter att ha dejtat först 1 månad, så lägg inget fokus på dina sexuella erfarenheter. Lägg fokus på att du ska träffa en människa som du kanske kommer klicka med

Anonym (/) skrev 2025-01-04 21:13:49 följande:

Glöm tråden. Detta var uppenbarligen helt fel ställe att fråga på.

Tycker iaf du kan läsa mitt råd.

Angående sexdelen tipsar jag om en podd, men har fått hjärnsläpp på vad den heter just nu.

Men tänk på att när det gäller själva dejten, så stressa inte upp dig över sexet just då. Du kanske är en man som behöver bygga upp intimitet först, innan du känner dig avslappnad vid sex. Du är inte ensam om det.
  • Anonym (korven)

Nu kom jag på det! Sexterapeuten heter den!

• Anonym (korven)
    Anonym (/) skrev 2025-01-06 10:08:52 följande:
    Tack! Skönt att se att vänliga människor finns här också. Och tack för tips, jag ska verkligen ta fasta på allt detta.
    läs gärna mina tips.

lycka till med dejten!
  • Anonym (korven)
    Anonym (/) skrev 2025-01-14 09:15:25 följande:

Det gick faktiskt helt ok. Vi hade en trevlig dejt och hon ville ses igen.

Jaha vad kul! 
Svar på tråden 46 år och ska på dejt