Inlägg från: Anonym (Mandomsmannen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mandomsmannen)

46 år och ska på dejt

Anonym (/) skrev 2025-01-04 15:47:32 följande:
    46 år och ska på dejt

Jag är en 46 åring man som ska på dejt för första gången på 11 år. Hur ska jag förbereda mig på bästa sätt? Är allt annat än en van dejtare, har aldrig haft en relation tidigare och min sexuella erfarenhet är begränsad till 2 gånger med 6 års mellanrum (och inte vid någon av gångerna fick jag upp den pga prestationsångest och nervositet, så f-n vet om det ens räknas).
    Hur ska jag tänka och agera för att vara så avspänd som möjligt och inte ge sken av att vara nervös?

Du skall ta reda på hur man agerar och pratar på en dejt på ett mer seriöst ställe än Familjeliv av människor som verkligen vet någonting om detta  så att du kan gå in utan nervositet med höga förväntningar, högt huvud och framskjutet bröst.

Kvinnor på Familjeliv är inte experter på hur du skall göra.

Om du inte får upp den mot slutet av kvällen beror det BARA på att hon suger dåligt, inget annat.

• Anonym (Mandomsmannen)
    Anonym (Man) skrev 2025-01-05 17:30:02 följande:
    Jag håller med, men är förvånad. Trodde inte att FL var så bittert att man ville trycka ner en osäker kille som genuint ber om råd. Men det finns en handfull damer som har manshat som hobby och det är nog tyvärr här dom hänger.
    Det stämmer att många kvinnor vill straffa män. Man får tänka att dom vill få ut sin bitterhet.
    Men vi får även se de fina kvinnorna och ha framtidstro.
  • Anonym (Mandomsmannen)
    Anonym (/) skrev 2025-01-14 09:15:25 följande:

Det gick faktiskt helt ok. Vi hade en trevlig dejt och hon ville ses igen.

Härligt!
    Ja, då fick pessimisterna och dödgrävarna här i tråden fel.
Svar på tråden 46 år och ska på dejt