• Anonym (Man)

46 år och ska på dejt

Känslor behöver inte nödvändigtvis döljas. Om man gör det måttfullt så går det absolut att säga något i stil med, fan jag kom på mig själv med att va rätt nervös, men ändå kul att ses såhär. Att få säga detta brukar ta udden av nervositeten.

Lycka till!

• Anonym (Man)
    Anonym (Absolut inte) skrev 2025-01-04 18:19:59 följande:
    Kan inte tänka mig något osexigare än att börja prata om sin nervositet så det är nog VÄLDIGT olika det där.
    Om man gör det med måtta, så tror jag snarare att det kan bli en isbrytare. Tjejen han ska dejta kanske inte heller är så van dejtare.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Q) skrev 2025-01-04 18:41:35 följande:

Jaa du, vad ska jag säga? Varför ska du ens ge dig in i nåt sånt vid 46 års ålder om du aldrig haft någon tidigare? Du borde inse själv hur det kommer att gå. Om du tänker efter, vore det inte bättre att avstå? För både din och hennes skull?

Snacka om att vara död inombords. Grattis till FL mest negativa inlägg.
  • Anonym (Man)

Inte alla såklart, men denna tråd verkar dra till sig bittra tanter med dåliga erfarenheter av män.

• Anonym (Man)
    Anonym (/) skrev 2025-01-05 15:08:05 följande:
    Majoriteten av inläggen har gått ut på att trycka ner mig i fotsulorna. Ledsen om jag missat de positiva svaren. Men jag orkade inte läsa all skit som bara gjorde mig deprimerad.
    Jag håller med, men är förvånad. Trodde inte att FL var så bittert att man ville trycka ner en osäker kille som genuint ber om råd. Men det finns en handfull damer som har manshat som hobby och det är nog tyvärr här dom hänger.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Eva) skrev 2025-01-12 21:36:47 följande:

Så hur gick det då?

Han ligger på hålet fortfarande.
Svar på tråden 46 år och ska på dejt