• Anonym (Q)

46 år och ska på dejt

Jaa du, vad ska jag säga? Varför ska du ens ge dig in i nåt sånt vid 46 års ålder om du aldrig haft någon tidigare? Du borde inse själv hur det kommer att gå. Om du tänker efter, vore det inte bättre att avstå? För både din och hennes skull?

• Anonym (Q)
    Anonym (Man) skrev 2025-01-04 18:52:54 följande:
    Snacka om att vara död inombords. Grattis till FL mest negativa inlägg.
    Död inombords? Knappast. Däremot är jag realist och hör inte till de som vill ge TS falska förhoppningar. Du borde förstå själv hans chanser till en lyckad dejt. Därför gav jag mitt råd att få honom att fundera på om han verkligen ska dejta i all välmening.
  • Anonym (Q)
    Anonym (v) skrev 2025-01-04 19:02:02 följande:
    Vad sägs om att avstå från att sparka på folk som ligger ner? Vad är du ens för människa som anser dig bättre än TS med den människosynen?
    TS ligger inte hur gärna han än skulle vilja. 
    Jag anser mig f.ö inte vara bättre än TS, men jag anser att hans chans till en lyckad dejt är mikroskopisk vilket du sannolikt gör också utan att våga säga det rakt ut.
  • Anonym (Q)

Återstår att se om han lyckas hamna i säng och hur det går då i så fall.

• Anonym (Q)
    Eurydike skrev 2025-01-15 14:32:07 följande:
    Det är väl knappast något han vill dela med sig av här i tråden. Han ville ju bara ha råd om hur han skulle förbereda sig för den första dejten och den gick ju perfekt 👌
    Han gav sina sexuella förutsättningar i sin TS. Ska han lyckas få relation eller sex så behövs mer än att lyckas med en dejt. Och med de förutsättningarna han gav så är det klart man blir skeptisk.
Svar på tråden 46 år och ska på dejt