Inlägg från: Anonym (Stiffman) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Stiffman)

Frågor om potens

Anonym (Blå) skrev 2024-12-29 23:23:48 följande:
    Stämmer nog att det inte är något man pratar om.  Har fått utskrivet för ett tag sedan, men i ärlighetens namn funkar det så där.  Tycker det är mycket annat som spelar roll också, som stress och trötthet tex. 
    Jag använder också små blå. Det som de åstadkommer är att svällkropparna i skaftet tar emot mer blod och håller saken styv. Men det räcker inte för att man ska hålla ut eller få orgasm.

Det som behövs är kåthet, att känna sig läcker, att bli uppvaktad av frun, att känna att hon vill ha mig. Att jag vill ha henne. Och nyktert ska det vara. Och helst på morgonen när testosteronhalten är som högst.
  • Anonym (Stiffman)
    Anonym (Undrar) skrev 2024-12-30 14:28:06 följande:

...

Det jag fortfarande inte riktigt förstår är om förmåga till stånd och förmåga att få utlösning hänger ihop? För honom verkar det inte så, han kan vara stenhård (till och från) men ändå inte komma trots ett par timmars sex. Men som sagt, han verkar lycklig ändå. Dock kan jag ju inte säga annat än att jag blir minst lika lycklig när han får utlösning som när jag kommer själv. Så det blir ändå en undermedveten önskan hos mig att det ska hända. Ungefär som jag tänker mig att många män känner med sina kvinnor, blir ?stolta? när ni lyckas få oss att komma. Måste försöka släppa det så kanske han kan slappna av ännu mer. 

Man kan komma utan att ha fullt stånd, genom handarbete. Man kan  ha stånd utan att komma, ståndet kan lägga sig. En klok kvinna märker när han slaknar, tar en liten paus och hjälper honom sen att få upp den igen.
Svar på tråden Frågor om potens