• Anonym (Ledsen)

Blir ledsen

Min pojkvän har åkt iväg och självklart så förstår jag att han är upptagen men glömmer man verkligen bort sin flickvän, bara för man rest bort? Hela dagen har gått utan ett svar och jag känner mig totalt bortglömd :( och vi alla vet ju hur frekvent folk håller i sina mobiler idag.

• Svar på tråden Blir ledsen
  • Anonym (Ledsen)

5 månader och vi börjar bli seriösa ja. 

• Anonym (Soja)

Ta det med en TS. Jag fattar din känsla men killar är ganska bra på att göra det som gör utan att känna behov av att skriva. Vi kvinnor målar upp scenarion. Helt i onödan oftast. Låt han göra sin grej. 

• Anonym (Ledsen)
    Anonym (Soja) skrev 2024-12-29 10:54:25 följande:

Ta det med en TS. Jag fattar din känsla men killar är ganska bra på att göra det som gör utan att känna behov av att skriva. Vi kvinnor målar upp scenarion. Helt i onödan oftast. Låt han göra sin grej. 

Han är sån som annars alltid skriver. Jag förstår att det blir mer sällan när han är borta men jag har ingen förståelse för att totalt glömma bort mig som han gjort. Hade jag åkt iväg och inte hört av mig så hade jag fått höra ett och annat.
  • NinniQX

Jag har aldrig förstått att man inte ska höra av sig när man iväg. Något sms eller samtal på 5 minuter har man tid med på ett dygn. När jag är iväg på jobbresa eller nöjesresa så hör jag av mig och det gör även min man.

• Anonym (Ledsen)
    NinniQX skrev 2024-12-29 11:02:25 följande:

Jag har aldrig förstått att man inte ska höra av sig när man iväg. Något sms eller samtal på 5 minuter har man tid med på ett dygn. När jag är iväg på jobbresa eller nöjesresa så hör jag av mig och det gör även min man.

Det jag menar... att han inte ens kunde skriva god natt innan han lagt sig, det förstår jag inte.
  • McIris
    Anonym (Ledsen) skrev 2024-12-29 11:04:54 följande:
    Det jag menar... att han inte ens kunde skriva god natt innan han lagt sig, det förstår jag inte.
    Som sagt, förståligt att du reagera. Ni har inte heller varit ihop så länge. Min man har faktiskt blivit bättre efter 25 år. Han är inte den som hört av sig. Men då är jag van. Om det är nåt nytt efter 5 månader så får du kolla läget.

Det kanske inte betyder nåt alls, alla tänker inte så mycket. Eller så har han tappat intresset.
  • Anonym (Tony)

Men varför sitter du och väntar??

Ut och lev ditt liv! Män tröttnar snabbt på tjejer som är för klängiga och binder upp hela sitt liv kring dem.

Ut med vänner och skit i telefonen. Lägg ut lite party bilder på snap och svara inte om han hör av sig, visa honom att du inte är någon han kan ta för givet. Att du har ett roligt liv utan honom. DET om något kommer göra honom orolig och steppa upp.

Men det finns som sagt inget tråkigare än en tjej som klänger på en som en växt och inte liter på en.
    Han är iväg med vänner och fokar på dem! Det betyder inte att han är otrogen utan an bra vän. 

Om du inte kan lita på honom så ska du inte va
    Ihop med honom. har han gett dig anledning att misstro honom tidigare? Om inte, våga tro att han är schysst. Du kan oavsett inte styra huruvida han är trogen eller inte. Det kan ingen. Vill han vara med en annan tjej så kommer han vara det och då är han INGEN att satsa på oavsett

• Mkay
    Anonym (Ledsen) skrev 2024-12-29 11:04:54 följande:
    Som sagt så är det inte bevis på någonting. Vissa är bara dåliga på sådant pga att de inte har samma behov av att höra av sig. Det är viktigt att du kommunicerar dina behov när ni ses sen och berättar att du blir ledsen när han inte hör av sig. Älskar han dig kommer han bättra sig på det. Om du har en dålig magkänsla pga att du inte litar på honom är det viktigt att du pratar med honom om det. Kommunikation är det viktigaste som finns i ett förhållande och hur han svarar på det du säger till honom kommer säga dig allt om honom och om han är något att satsa vidare på. Men ta det alltid in person och inte över telefon, blir aldrig bra då. 
  • Anonym (Ledsen)

Nu säger han att han är sjuk.

• Anonym (Wa)
    Anonym (Ledsen) skrev 2024-12-29 16:39:42 följande:

Nu säger han att han är sjuk.

Om det är sant så är det helt förståeligt att han inte hört av sig. 
Svar på tråden Blir ledsen