Inlägg från: Anonym (Ledsen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ledsen)

Blir ledsen

Min pojkvän har åkt iväg och självklart så förstår jag att han är upptagen men glömmer man verkligen bort sin flickvän, bara för man rest bort? Hela dagen har gått utan ett svar och jag känner mig totalt bortglömd :( och vi alla vet ju hur frekvent folk håller i sina mobiler idag.

• Svar på tråden Blir ledsen
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (A) skrev 2024-12-28 21:56:32 följande:

Han kanske har fullt upp och kan inte komma ifrån och ringa

Han kan i så fall skriva.
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (why) skrev 2024-12-28 22:02:49 följande:
    Varför hör du av dig till honom när han är bortrest och har annat för sig? 
    Är du på riktigt rädd att han ska glömma att du finns om ni inte har kontakt?
    Är det ett osunt bekräftelsebehov eller svartsjuka det handlar om?
    Ursäkta? Så bara för man är iväg så ska man inte ha kontakt?
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (Wa) skrev 2024-12-28 22:39:27 följande:

Jag hade själv väntat på att min kille hade hört av sig och inte vart den som skrev först om han hade åkt iväg någon stans. Tycker personligen att man borde klara 1 dag utan kontakt. 

Vi hörs i princip var dag men ibland hörs vi inte på en hel dag. 

Han hörde ju av sig först men nu är mitt meddelande oläst sedan idag. Han har inte ens läst det.
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (C) skrev 2024-12-28 23:27:50 följande:

Jag har så svårt att höra av mig när jag är borta. Om jag ska sitta på en middag så har jag så svårt att ursäkta mig och gå ifrån och ringa. Det är klart är det tråkigt så kan jag väl lätt gå ifrån men är det trevligt har jag så svårt att avbryta mig. Jag kan vara helt uppslukad av det som föregår runt omkring och då glömma tid och rum och bara vara i nuet. Att gå undan känns mest besvärligt. Det tar fokus från här och nu. Sen beror det ju på vad man är iväg på men är man på en konferens med ett visst upplägg så kan man inte bara gå ifrån hur som helst. Då ska man göra det i en paus och då missar jag lätt det då man har lite tid att ägna sig åt ett samtal och lära känna folk runt omkring. 
    Men jag är ju såhär inte bara när jag är bortrest. Jag har tendenser att inte vilja avbryta det jag håller på med i vanliga fall heller. Men beror ju på situation och så. 

Ja men nu har hela dagen passerat och natten har kommit. Han behöver inte ringa, han kan skriva som tar några sekunder.
  • Anonym (Ledsen)
    Ectea skrev 2024-12-29 00:28:26 följande:

Kan det hänt något?
    Vilken typ av resa?
    Polare? Familj? Jobb?

Tror inte då mitt meddelande kommit fram men han har inte ens läst det men min Snap story kan han glo på... han har åkt iväg med vänner och kusiner.
  • Anonym (Ledsen)
    Ectea skrev 2024-12-29 00:37:46 följande:

Kan han ha läst det på notisen bara utan att öppna?
    Så råkar jag göra rätt ofta och glömmer att svara sedan 

Kan vara så men tycker ändå det gått för långt nu. Jag känner ju mig total oviktig och bortglömd.
  • Anonym (Ledsen)
    Mkay skrev 2024-12-29 01:44:07 följande:

Berätta hur du känner när han är tillbaka, prata om det så han förstår dina behov. han kanske inte har samma behov av att hålla kontakten när han är borta men älskar han dig kommer han se till att möta dig i vad du behöver. 

Själv vill jag prata varje dag med min fästman för att jag är nyfiken på vad han hittar på men också för att jag bara saknar honom. brukar be honom ringa mig när han har tillfälle till det och då han vet att det är viktigt för mig gör han alltid det. 

Han har haft många tillfällen att skicka iväg ett meddelande även om han är upptagen. När han äter, strax innan han ska duscha samt innan läggdags men inte ens det gjorde han. Han har gått och lagt sig utan att höras med mig. 
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym skrev 2024-12-29 02:34:59 följande:
    Uppsträckning! Ta dig samman! Han är iväg. Litar du inte på att ni är ihop? Tror du att han är ihop med dig för att slippa vara ihop med dig?
    Jag ser ju mönster på att något är konstigt. Är han iväg med vänner/kusiner så brukar han skriva. Börjar tro att han är iväg med någon tjej.
  • Anonym (Ledsen)

Fortfarande inget.

• Anonym (Ledsen)
    McIris skrev 2024-12-29 10:19:50 följande:

Jag förstår dig helt. Är någon tillräckligt kär så vill den ju ha kontakt. Och antingen är han inte tillräckligt intresserad eller så är han såhär. Du måste fråga. 

Är ni unga? Vill du ha en sån här relation? Oavsett skäl måste du fråga dig hur du vill.

Annars är han inte så här. Det är nu när han är iväg han ignorerar mig.
  • Anonym (Ledsen)
    McIris skrev 2024-12-29 10:28:23 följande:
    Alltid när han är iväg eller bara nu?
    Det är första gången han är iväg under vårt förhållande. Jag är ignorerad sedan 15:00 igår.
  • Anonym (Ledsen)

5 månader och vi börjar bli seriösa ja. 

• Anonym (Ledsen)
    Anonym (Soja) skrev 2024-12-29 10:54:25 följande:

Ta det med en TS. Jag fattar din känsla men killar är ganska bra på att göra det som gör utan att känna behov av att skriva. Vi kvinnor målar upp scenarion. Helt i onödan oftast. Låt han göra sin grej. 

Han är sån som annars alltid skriver. Jag förstår att det blir mer sällan när han är borta men jag har ingen förståelse för att totalt glömma bort mig som han gjort. Hade jag åkt iväg och inte hört av mig så hade jag fått höra ett och annat.
  • Anonym (Ledsen)
    NinniQX skrev 2024-12-29 11:02:25 följande:

Jag har aldrig förstått att man inte ska höra av sig när man iväg. Något sms eller samtal på 5 minuter har man tid med på ett dygn. När jag är iväg på jobbresa eller nöjesresa så hör jag av mig och det gör även min man.

Det jag menar... att han inte ens kunde skriva god natt innan han lagt sig, det förstår jag inte.
  • Anonym (Ledsen)

Nu säger han att han är sjuk.

• Anonym (Ledsen)
    Anonym (Hmmm ...., ,) skrev 2024-12-29 17:38:56 följande:
    Brukar heta så när man är bakis. Hur länge är han bortrest?
    Till efter Nyår.
  • Anonym (Ledsen)

Även märkt att han slutat skicka hjärtan.

• Anonym (Ledsen)
    Ectea skrev 2024-12-30 00:19:43 följande:

Slutat med hjärtan nu sen han åkt?

Ja :(
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (C) skrev 2025-01-06 07:49:24 följande:

Är han tillbaka hemma nu? 
    Har du packat och lämnat? 
    Eller verkar allt som vanligt igen? 

Han ville inte berätta hela sanningen och bråkade med mig
Svar på tråden Blir ledsen