• Anonym (Ledsen)

Blir ledsen

Min pojkvän har åkt iväg och självklart så förstår jag att han är upptagen men glömmer man verkligen bort sin flickvän, bara för man rest bort? Hela dagen har gått utan ett svar och jag känner mig totalt bortglömd :( och vi alla vet ju hur frekvent folk håller i sina mobiler idag.

• Svar på tråden Blir ledsen
  • Anonym (v)

Han knullar med en annan. 

• Anonym (A)

Han kanske har fullt upp och kan inte komma ifrån och ringa

• Anonym (Ledsen)
    Anonym (A) skrev 2024-12-28 21:56:32 följande:

Han kanske har fullt upp och kan inte komma ifrån och ringa

Han kan i så fall skriva.
  • Anonym (why)
    Anonym (Ledsen) skrev 2024-12-28 21:59:00 följande:
    Han kan i så fall skriva.
    Varför hör du av dig till honom när han är bortrest och har annat för sig? 
    Är du på riktigt rädd att han ska glömma att du finns om ni inte har kontakt?
    Är det ett osunt bekräftelsebehov eller svartsjuka det handlar om?
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (why) skrev 2024-12-28 22:02:49 följande:
    Varför hör du av dig till honom när han är bortrest och har annat för sig? 
    Är du på riktigt rädd att han ska glömma att du finns om ni inte har kontakt?
    Är det ett osunt bekräftelsebehov eller svartsjuka det handlar om?
    Ursäkta? Så bara för man är iväg så ska man inte ha kontakt?
  • Anonym (why)
    Anonym (Ledsen) skrev 2024-12-28 22:06:03 följande:
    Ursäkta? Så bara för man är iväg så ska man inte ha kontakt?
    Ska och ska, det är väl inget måste om man nu har annat för sig?

Iofs, om man är borta i veckor så är det såklart rimligt med någon kontakt.
  • Anonym (Wa)

Jag hade själv väntat på att min kille hade hört av sig och inte vart den som skrev först om han hade åkt iväg någon stans. Tycker personligen att man borde klara 1 dag utan kontakt. 

Vi hörs i princip var dag men ibland hörs vi inte på en hel dag. 

• Anonym (Ledsen)
    Anonym (Wa) skrev 2024-12-28 22:39:27 följande:

Jag hade själv väntat på att min kille hade hört av sig och inte vart den som skrev först om han hade åkt iväg någon stans. Tycker personligen att man borde klara 1 dag utan kontakt. 

Vi hörs i princip var dag men ibland hörs vi inte på en hel dag. 

Han hörde ju av sig först men nu är mitt meddelande oläst sedan idag. Han har inte ens läst det.
  • Plupp73

Folk är olika, vi har kontakt varje dag när vi inte är på samma plats.

• Anonym (C)

Jag har så svårt att höra av mig när jag är borta. Om jag ska sitta på en middag så har jag så svårt att ursäkta mig och gå ifrån och ringa. Det är klart är det tråkigt så kan jag väl lätt gå ifrån men är det trevligt har jag så svårt att avbryta mig. Jag kan vara helt uppslukad av det som föregår runt omkring och då glömma tid och rum och bara vara i nuet. Att gå undan känns mest besvärligt. Det tar fokus från här och nu. Sen beror det ju på vad man är iväg på men är man på en konferens med ett visst upplägg så kan man inte bara gå ifrån hur som helst. Då ska man göra det i en paus och då missar jag lätt det då man har lite tid att ägna sig åt ett samtal och lära känna folk runt omkring. 
    Men jag är ju såhär inte bara när jag är bortrest. Jag har tendenser att inte vilja avbryta det jag håller på med i vanliga fall heller. Men beror ju på situation och så. 

Svar på tråden Blir ledsen