Inlägg från: Anonym (Men nej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Men nej)

Orolig mamma

Är det här på riktigt?
    Du skriver att han har tvingat henne. Då vet du ju att det inte har med annat än våldtäkt att göra och ska polisanmälas. 

När jag var 15 år hade en kontakt med en 60 åring varit otänkbart. 

Så hur har dessa fått kontakt? Hur har de setts?

Har svårt ta tråden på allvar i och med att du inte verkar inse att det är en våldtäkt.

Det finns så många sjuka människor. Bland annat äldre som i psyket verkar tro att de är barn. Som inte förstår att ett barn inte är intresserad av kontakt. Och om de tvingar sig på ett barn tror att de har rätt till det. Så pass sjuka att de även tror att barnet vill det. 

Så om den här tråden är skriven av en riktig mamma till en dotter som har en äckelgubbe efter sig så borde du ringa polisen Genast.

• Anonym (Men nej)

Det är för mycket i ts tråd som
    inte går ihop. Som att ts vet vem 60åringen
    är och verkar lätt fått tag på honom och pratat med honom. Så det verkar vara någon i en nära miljö.

Det förekommer ju tyvärr att äldre tar en första kontakt med yngre på nätet och därifrån hotar och på så sätt manipulerar. Genom att hota sig till att ses irl för att utföra våldtäkter.

När jag första gången (förlåt ts) läste din tråd var det ända jag tänkte att den här tråden var skriven av en man som är sjuk. Som har sjuka fantasier och som fick utlopp genom att skriva en sån här tråd. 

Tyvärr har inte den inställningen ändrats trots att jag ändå vill be om ursäkt till dig ts om jag tolkat dig så fel i en så otroligt allvarlig händelse.

Att äldre personer som tvingar dig på så pass mycket yngre personer är ju ett väldigt allvarligt brott. Hänsynslösheten mot någon som är så ung och som kan förstöra personens liv för lång framtid. 

• Anonym (Men nej)
    KimLinnefeldt skrev 2024-12-30 10:19:17 följande:

Tvång är ett brott. Det är en sak för sig, oberoende av åldrar. Det krävs samtycke, annars är det våldtäkt.

Åldrar är en annan sak. Lagligt och kanske oskyldigt även om åldersskillnaden är stor.

Ja självklart, det menar jag med. 

just mitt inlägg blev otydligt där.

Svar på tråden Orolig mamma