Inlägg från: Anonym (Rakad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Rakad)

Rakar ni er kring ert kön?

Anonym (Oftast orakad) skrev 2025-04-02 19:14:25 följande:

Jag har renrakat min snopp två gånger. Båda gångerna har jag slagits av hur fort den börjar lukta illa när den är rakad. Svett och annat samlas på ett sätt som känns sjukt ofräscht. Verkar som att kroppen är mer gjord för att hålla sig fräsch med håret kvar. 

Jag upplever det som tvärtom, mer svett och och andra kroppsvätskor som fastnar i håret.
  • Anonym (Rakad)
    Anonym skrev 2025-04-03 18:14:33 följande:
    Det var du som drog in barn i diskussionen, har du svårt att uttrycka dig i skrift eller?
    Nej, det gjorde jag inte, men eftersom du tror det verkar du ha lite problem med läsförståelsen. 

Jag syftade på att du verkade oerfaren, men det var förståeligt  om du nu skulle råka vara 13 år gammal.

Det är INTE att dra i barn i diskussionen.det fattar vem som helst, utan en subtil hint om du inte verkar förstå skillnaden mellan kyssar och oralsex.

Utgår tyvärr ofta ifrån att folk ska förstå lite ironi/sarkasm utan att behöva vara övertydlig, men man blir ständigt överbevisad.
  • Anonym (Rakad)
    Anonym skrev 2025-04-03 18:15:43 följande:
    Men hua mig, en man som inte gillar kyssar???
    Pang på bara, nej tack.
    Nu finns det ju många kvinnor som tycker likadant, så det är inget större problem, (eller så offrar man sig lite) och det finns massor med annat man att göra istället utan att det blir "pang på", jag antar att jag inte behöver förklara det för dig, eller?

Pang på är rätt trevligt ibland också för den delen.

Kan säga att jag har haft sex med minst dubbelt så många kvinnor som jag kysst.

Men vet att jag är lite udda på den fronten, men kyssar är mycket mer intimt än sex, så i regel vill jag bara göra det med dem jag har lite känslor för, inte med dem jag bara har sex med för att det är kul.
Svar på tråden Rakar ni er kring ert kön?