Rakar ni er kring ert kön?
Hur sköter ni er ?trädgård? för att citera en kunglighet. Rakar ni allt hår, trimmar å fixar eller låter ni håret gro som på ett vilddjur?
Hur sköter ni er ?trädgård? för att citera en kunglighet. Rakar ni allt hår, trimmar å fixar eller låter ni håret gro som på ett vilddjur?
Jag rakar flera gånger i veckan. En gång när jag hade slarvat med det fick min man röda märken/irriterad hud/rispor på sig efter jag hade gett honom body to body massage, insida underarm, magen fler ställen. Han sa aldrig något om det men det var tydligt att det var från det.
Här rakar sig ingen.. blir mindre skav
Jag har en rejäl buske som jag är så stolt över
Själv rakar jag mig inte, men respekterar alla former av behåring eller rakningar. Däremot har jag en yta på min svank med långa strån som jag inte tycker tillför så mycket. Om sommaren så vill jag gärna bli av med den, men helt hopplöst svårt att komma åt! Som tur var är min kroppsbehåring lite av den fjuniga sorten så den syns inte så väl.
Laser på hela kroppen utom huvudet förstås.
Tar bort allt vid varje dusch! Är äcklad av hår på könet, särskilt på mig själv så vill inte ha något där.
Hur gör ni män för att raka pungen? Känns som att det är stor risk för skador.
Hur gör ni män för att raka pungen? Känns som att det är stor risk för skador.
Nu rakar jag jag mig inte, men jag har heller inget hår på pungen. Det växer lite på sidorna om den och utöver enstaka hår så är den helt hårfri naturligt.
Men även om den varit hårig så går det att lösa. Tänker att äldre farbröder lyckas raka sin haka som ligger i väck, så ska vi väl kunna raka oss på pungen ;)
Rakar runt blygdläpparna och klipper ner håret på venusberget
Jag rakar mig lite då och då, låter det inte växa ut för långt, max 1 cm sen rakar jag mig.