Rakar ni er kring ert kön?
Hur sköter ni er ?trädgård? för att citera en kunglighet. Rakar ni allt hår, trimmar å fixar eller låter ni håret gro som på ett vilddjur?
Hur sköter ni er ?trädgård? för att citera en kunglighet. Rakar ni allt hår, trimmar å fixar eller låter ni håret gro som på ett vilddjur?
Nej, rakar inte.
Håller det slätt och lent
Varför raka sig?
varför anstränga sig för att bli så osexig man kan bli?
ser jag ett rakat kön
har jag svårt att hålla mig för skratt,
för det är så osexigt på både män o kvinnor
Håller på att ta bort allt hår med laser.
Ska bli så skönt när det är klart. Riktigt skön känsla att slippa hår.
Min inställning har alltid varit kort och fräscht, men efter att min KK förklarat det smidiga i att vara helrakad så är jag det nuförtiden. Har vant mig alldeles för mycket med oralsex för att tycka annorlunda.
Trimmar ner det, rakar kring roten och på själva penis. Vill att min partner också trimmar, gillar inte helrakat.
Håret finns där av en anledning, det är ett modernt påfund att peta i det likt allt annat. Är kvinna och skulle aldrig falla mig in att röra något hår någonstans på kroppen. Det får karlarna finna i sig i på motsvarande vis skulle jag aldrig ta i någon som är rakad vaxad m.m, skulle brista ut i gapskratt
Jag gör ingenting då frun vill ha en man och inte en pojke. Vill inte att hon är renrakad heller men gärna lite ansad, men jag säger ingenting. Hon gör som hon vill och alternerar lite :)
Min inställning har alltid varit kort och fräscht, men efter att min KK förklarat det smidiga i att vara helrakad så är jag det nuförtiden. Har vant mig alldeles för mycket med oralsex för att tycka annorlunda.