Inlägg från: Anonym (Renrakad man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Renrakad man)

Rakar ni er kring ert kön?

Renrakad, och föredrar att tjejerna är det alla dar i veckan. En svarthårig snygg triangel/landningsbana är dock ok också.

Kan man inte se skillnad på ett barns kön och ett vuxet utan hår ska man inte ha sex överhuvudtaget.

Det är ju rätt mycket trevligare för tjejer att slicka ens kulor om de är släta än en hårboll. Då blir det inget kan jag säga.

Men man gör givetvis som det passar en själv.

• Anonym (Renrakad man)
    Anonym (secret) skrev 2025-03-31 21:21:25 följande:
    om du håller dig till vetenskapliga fakta
    så är det mer hygieniskt att ha könshåret kvar,
    könshåret är ju där dels för att skydda
    men också för att skicka ut feromer för fortplantningens skull.

utan köns hår försvinner möjligheten tii allt upphetsande pill
    som kan vara extremt upphetsande

konstigt att det aldrig någonsin kliar på dem som aldrig rakat sig i hela sina liv.

nyfikenheten och spänningen försvinner om det är rakade och fula ointressantakön.

hår i munnen, vilket skitsnack, jag var kanske 15 år
    när jag lärde mig oralsex utan att få hår i munnen.
    blir extremt förvånad över okunskapen idag, många många år senare.

och med en stor buske, finns det alltid ett ställe att torka av snoppen på.
    Kan man inte pilla på ett rakat kön menar du? Skumt, brukar funka skitbra för mig 

Tycker rakade kön är mer spännande än en buske som döljer allt.

Klart håret kan komma ivägen, beroende på hur mycket det är. Man kan slicka mycket bättre om man slipper anpassa sig efter hårväxten. Rent skitsnack att det inte påverkar.

Prova att slicka hårig pung utan att få hår i munnen, eller ta in en kuk hela vägen där det växer hår ett par cm ut på roten samt hår som trycks in i näsan 

Kan fan knappt minnas när jag träffade en kvinna som inte skötte om sin underlivsfrisyr ordentligt, typ förra årtusendet.
  • Anonym (Renrakad man)
    Anonym (secret) skrev 2025-04-01 12:22:03 följande:
    Faktum är att det även är mer hygiensikt att ha skägg en att vara utan
    det är mindre bakterier som kommer in i munnen då även skägg har en skyddande funktion.
    Det är bara att googla och kontrollera dessa uppgifter.

Tacka vet jag 60 och 70 talet
    när en kvinna såg ut som en kvinna
    är en vuxen människa och inte ett spädban
    Nu har inte jag påstått något om skägg (har det själv) men till skillnad ifrån på stenåldern så har vi dag tvål, schampo, tandkräm osv så den hygieniska faktorn är ganska överspelad gällande kroppsbehåring.
  • Anonym (Renrakad man)
    Anonym (savann/skog) skrev 2025-04-01 16:42:37 följande:
    Lite nyfiken
    Är du renrakad på hela kroppen?
    Har du skägg?
    Har väldigt lite kroppsbehåring på överkroppen generellt, kan dra hyveln över magen ibland, där börjar det komma lite numera.

Ja, ett välansatt skägg med tydliga linjer och ca 1 cm långt 

Och inte tappat något på skallen heller.
  • Anonym (Renrakad man)
    Anonym (savann/skog) skrev 2025-04-02 13:41:27 följande:
    Intressant
    Hur tror du kvinnor känner sig när dom ska kyssa dig och alltid få hår i munnen?
    Jag gillar inte att kyssas, så hade gärna sluppit det, men kvinnor brukar inte ha något problem med att vilja kyssa mig, samma kvinnor som både är rakade själva och föredrar en renrakad kuk.

Sen om du inte är 13-14 år så borde du känna till att kyssar och oralsex inte är helt jämförbart.

Jag ser väl ut hur jag vill, sen får motparten välja om det passar eller inte. Inte varit några problem hittentills som sagt.
  • Anonym (Renrakad man)
    Anonym (savann/skog) skrev 2025-04-02 16:17:07 följande:
    Dra inte in 13-14 åringar i detta.

Ja du får se ut hur du vill. Inte sagt något annat heller.

Frågar du kvinnorna om dom föredra att du är rakad runt könsorganet och 1/2 magen?
    Haha...har du svårt med läsförståelse eller?

Det är underförstått att det är renrakat (från båda parter)som gäller med de kvinnor jag har sex med. Ingen har haft synpunkter som sagt, varken med planerade träffar eller spontana.

Inte stött på en orakad kvinna sen jag var i tonåren 
Svar på tråden Rakar ni er kring ert kön?