Inlägg från: Anonym (Va?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Va?)

Hur tolkar ni detta?

Anonym (Marie) skrev 2024-12-27 19:51:26 följande:

Ja jag tänker ta upp det nästa gång vi ses. Höra vad han har för tankar om det hela, så att vi är på samma plan. Ju längre tiden går desto jobbigare blir det om en av oss har mer känslor än den andra. Han kanske inte alls tycker att det var nåt speciellt med att träffa föräldrarna, men föräldrarna var ju helt överlyckliga att jag kom dit.

Ni träffades för två månader sedan och föräldrarna var "överlyckliga" över att få träffa hans... dejt???
  • Anonym (Va?)
    Anonym (Marie) skrev 2024-12-27 20:08:52 följande:
    Ja dom berättade halva hans liv, visade fotoalbum och var så glada att han äntligen hittat någon med norrländsk mentalitet och att vi båda har släkt på samma ställen. Låter som han berättat en hel del för dom men inte talat om det för mig. Lite väl impulsivt kan jag tycka. Nu såhär i efterhand så börjar man tänka efter mycket. Vi får se nästa gång vi ses. Raka rör tänker jag.
    Mycket, mycket märkligt tänker jag.

MEd tanke på att han har barn 30+ är han väl 50+ och föräldrarna 70 kanske 80+.

Två månaders dejtande, då har en "normal" människa knappt ens nämnt sin nya dejt.
  • Anonym (Va?)
    Anonym (Marie) skrev 2024-12-27 20:19:09 följande:
    Jag är 50, han 61, hans föräldrar är 80+. Vet inte hur 60- talister funkar med det där, alltså dejtandet. Det kanske är som i gamla filmer att man måste introducera tjejen för föräldrarna för att det ska vara legitimt att fortsätta 😂
    Nej det måste man inte, men heller inte presentera någon efter TVÅ månaders dejtande.

Är 60-talist.
Svar på tråden Hur tolkar ni detta?