Inlägg från: Anonym (Inget att lita på) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Inget att lita på)

Hur tolkar ni detta?

Något som jag lärt mig är att ALDRIG lyssna på kommentarer som att du och katterna kan flytta in. Vi tjejer verkar falla för sådant prat och det vet männen. Fokusera  på vad han faktiskt gör i vardagen. Tar han sig tid att kontakta dig och höra hur du har det? (Nej, vad det verkar). Varför skulle han vilja bo med dig om han inte ens hör av sig varje dag? Jag tolkar det som att du svepts med av resan och att han har ett hus och imponeras av det. Låt dig inte luras.

Anonym (Marie) skrev 2024-12-27 19:51:26 följande:

Ja jag tänker ta upp det nästa gång vi ses. Höra vad han har för tankar om det hela, så att vi är på samma plan. Ju längre tiden går desto jobbigare blir det om en av oss har mer känslor än den andra. Han kanske inte alls tycker att det var nåt speciellt med att träffa föräldrarna, men föräldrarna var ju helt överlyckliga att jag kom dit.

Fast det är ju inte föräldrarna du ska bli ihop med, så förstår inte varför du lägger sådan vikt vid det?
    Anonym (Marie) skrev 2024-12-27 19:57:04 följande:

Jag är väldigt misstänksam pga tidigare förhållanden och har antennerna ute. Jag blev lurad en annan gång och det visade sig vara en fasad, precis allt. När han nämnde det där med att flytta in så sa jag stopp. Att vi omöjligt kan veta om vi kan bo ihop, vi känner ju inte varandra. Jag har alltid varit särbo och vet inte om jag klarar ett samboförhållande. Det tog vi upp redan på första dejten, vart vi står. Så att komma och ge förslag om att flytta in, fick mig att dra öronen åt mig.

Ja, det tycker jag verkligen att du ska göra.
Svar på tråden Hur tolkar ni detta?