Anonym (Marie) skrev 2024-12-27 22:51:31 följande:
Jag tyckte också att det gick lite väl snabbt där. Min syster är 60- talist och det tog ett bra tag innan hon träffade hans föräldrar och tvärtom. Vi pratar om att vi träffats ungefär 10-11 ggr med resan på 6 dagar inräknad.
Både du och andre här hänger upp er på att du träffade föräldrarna så snabbt. Alltså kom igen, han är 61, inte 16!!! Det är inte samma grej att träffa föräldrar då, det är mer som att träffa någons kompis. Han har haft relationer, har barn och barnbarn. Varför är det så konstigt att han passar på att hälsa på föräldrarna när han har vägarna förbi, även om han råkar ha en vän med sig? Att de blev så till sig beror antagligen på att de är ganska ensamma och det är spännande när någon ny dyker upp. Plus att de vill att han ska hitta någon.
Jag tycker inte att det är konstigt alls, varken hans val eller föräldrarnas reaktion.
Så lyssna inte på olyckskorparna i tråden, ta det lugnt, fortsätt dejta och se hur det utvecklar sig. Du är en förståndig och vaksam person som har allt att vinna och inte mycket att förlora!