Inlägg från: Anonym (Myra) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Myra)

Får morfar följa med o bada??

Vad i helvete läste jag precis???

• Anonym (Myra)

"60 årig man vistades i poolen med dina barn?" Var tvungen att läsa inlägget igen. Haha asså va? Det är din pappa inte en random 60 årig man som plaskar runt med dina barn i barnpoolen?

• Anonym (Myra)
    Anonym (P) skrev 2024-12-26 20:54:26 följande:
    Du anser det är ok?
    🤣
  • Anonym (Myra)
    EnAnonumius skrev 2024-12-27 07:18:08 följande:
    ?b7bnb0kk
    Nej det är inget "alla som skulle tycka det är pinsamt". Så snälla sluta att projicera dina egna pinsamhet på omgivningen.

Hade jag sett en gubbe på 60 bast så hade jag  bara konstaterat att gubben är en av barnens morfar/farfar och tyckt det var kul att se en morfar/farfar leka med barnen i vattnet.
    bKan ju säga att det var min morfar och min Bb som lärde mig att simma. De var skickliga simmare båda två.
    Kvinna 
    Men neeeeej. Alltså inte en utan två gubbar med dig i poolen😮🤣
  • Anonym (Myra)
    Anonym (Sagitarius) skrev 2024-12-27 08:04:34 följande:

Håller delvist med TS att jag nog i första hand skulle ha tänkt att det var en 60-årig pappa som var i barnpoolen, istället för 60-årig morfar. Mest för att kombinationen morfar, mor, barn och barnpool är lite udda och ger lite felaktiga associationer. 

Så jag tycker att TS skall låta bli om det stör henne att fler kanske tänker som jag.

Jag tycker att du och ts har väldigt udda och konstiga tankebanor. Tänker du verkligen så? Jag sitter sällan och reflekterar över vad den ena och den andra i poolen har för relation till varandra. Och om det nu skulle vara en till med dessa märkliga tankebanor, vem bryr sig om vem en främling tror att min pappa är? Intresserar mig inte. De kan tro min pappa är vem det vill.
Svar på tråden Får morfar följa med o bada??