• Anonym (P)

Får morfar följa med o bada??

Hur tänker ni? Är det bara jag som övertänker? min pappa dvs morfar vill jätte gärna gå till simhallen med mig o mitt barn. Jag börjar genast tänka att alla kommer tro han är pappan samt att det kommer kännas pinsamt o fel att en 60 årig gubbe ligger o badar i barnpoolen. vad anser ni? Kan han följa med med gott samvete eller bör vi gå själva? hade ni reagerat om en 60 årig man vistades i barnpoolen med era barn ?

• Svar på tråden Får morfar följa med o bada??
  • Anonym (J)

Börjar tappa hoppet på mänskligheten 

• Anonym (P)
    Anonym (J) skrev 2024-12-26 20:53:26 följande:

Börjar tappa hoppet på mänskligheten 

Du anser det är ok?
  • Anonym (H)

Tror inte det är någon som tänker som du ts.

• Studentpappa

Den tanken har jag aldrig haft när farsan varit med våra barn och ingen annan heller skulle jag tro. 

Jag utgår snarare ifrån att om det är en 60+ som är med mindre barn är det morfar/farfar och inte pappa. Det är ju verkligen inget ovanligt att dom är med sina barnbarn.

Ride it like you stole it
  • Anonym (T)

Jag tänker att det antingen är en morfar/farfar eller en man som fått barn sent i livet, alternativ passar bonusbarn. Ingenting jag bryr mig om eller lägger någon vikt vid.

• Jemp

Va? Det är väl rätt vanligt förekommande så varför skulle jag reagera alls?

• Singelmamma82

Haha va? Har aldrig nånsin tänkt den tanken eller hört att nån annan gjort det heller. Min pappa hittar ofta på saker med barnbarnen, både med och utan mig. Varför göra ett problem av något som absolut inte är ett problem? 

• NinniQX

Vars är mänskligheten påväg? 
    Men svar på din fråga så skulle jag inte reagera alls. Varför skulle jag? Går alla runt och tänker på sånt hela dagarna menar du?

• Anonym (Karin)

Var glad över att din pappa vill umgås med sitt barnbarn. Båda mina föräldrar dog hastigt innan min äldsta ens fyllt ett. Förstår inte hur du tänker alls. Tänkt om man hade haft föräldrar som velat göra sådant med ens barn, var rädd om det istället 

Svar på tråden Får morfar följa med o bada??