Inlägg från: Anonym (Sameoldsong) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sameoldsong)

Var jag elak?

Anonym (Vcx) skrev 2025-01-23 21:35:39 följande:

Hej alla ì tråden. Jag har hållt distans från honom sen nyår. Vi pratar typ var tredje dag i telefon. Och varje gång jag ringer honom känner jag ett stort motstånd. Jag vill bara vara med mig själv och känna mig lugn. Tänker tillbaka på de år jag var singel och var 100% tillfreds med att bara hänga med mig själv, läsa en bok och äta chips. Försöker ta mig tillbaka till det.
    Det är svårt men jag tar mig dit, steg för steg. 
    Tack för all support! Tack för alla goda råd! Hjärta

Anonym (Vcx) skrev 2025-01-24 16:46:31 följande:
    Jo vi har setts. Han vill göra saker. Vill att jag ska träffa hans vänner på middag. Vi ska träffa min syster på middag om några veckor. Så han verkar villig till förändring. Men jag har blivit så sårad, han har gjort mig så illa att det är svårt att komma förbi det. Tappat respekten.

Jaha, så gick det med det.

Känner stort motstånd - ringer honom ändå. 

Vill bara vara själv och känna sig lugn - bokar in träffar med hans vänner och din syster. Okej, du kommer nog att hänga med den här myspysen ett tag till.  

Men jag är egentligen inte rätt person att skaka på huvudet åt dig, för jag har själv gett urkassa partners chans på chans, förr. Samt sett väninnor göra samma sak. Det är rätt frustrerande att se på nära håll, och jag hoppas du också droppar såna relationer en dag. När man väl kommit ur det är lättnaden enorm. 

Svar på tråden Var jag elak?