Inlägg från: Anonym (Samma man?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Samma man?)

Var jag elak?

Vänta nu lite Ts, kan du skriva första bokstaven i hans namn och i vilken stad ni bor i?

Detta var det obehagligaste på länge?.jag har träffat/träffar ibland också en man som är på renaste PRICKEN av han som du beskriver.

Jag får inte skriva att jag saknar honom eller ge han något i form av komplimang i text just för att han känner sig trängd, jag. Han pratar enbart om sig själv fastän det kan ha gått 4 veckor sen vi sågs sist utan en enda tanke på att var intresserad tillbaka. Han säger sig också mått dåligt pga jobbet men sedan efter bara några dagar så är det jag som är felet för jag ställer rimliga krav pga jag bara undrar vart vi står. Han firar också jul med sina barn och ex. På kvällen vart han hos en kompis. Vi hördes inte heller mycket under julen och han vill liksom inte boka in mig i några planer pga att han säger OCKSÅ att han vill vara lite själv nu efter alla firanden och människor omkring. 
    Jag är medveten om att han ger mig brödsmulor och att jag är värd mer men just nu så är relationen mellan oss mer sexuell. Men man är ju ändå ingen robot och har gränser.

Men exakt allt det du skriver om din kille, exakt ALLT stämmer in på mig och min situation och hur han är som person. Exakt allt i detalj.
    Snälla skriv bokstav och stad.

• Anonym (Samma man?)

Okej då var det inte samma. Den person jag tänkte på börjar på C och bor i en mindre stad.

• Anonym (Samma man?)

När du skriver att ni inte hördes på några dagar kring jul, hur många dagar gick det eller kan det gå, er mellan utan kontakt?
    Är du också den som skriver först oftast?

• Anonym (Samma man?)

Har 4 barn, börjar på C och bor i en stad som börjar på J.

• Anonym (Samma man?)
    Själv såg jag precis han jag träffar i stan, gå ut från en resturang ensam, och för att sen sätta sig i bilen och köra iväg. Ringde precis när jag såg han på långt avstånd då han bara kollade på mobilen och la ner den i fickan. Jag ringde igen och yttterligare en gång till minst 5 minuter senare men inget svar. 
    Han skrev en halvtimme senare att han Ringer sen. 
    Så uppenbarligen har han vart på dejt?.och vill inte svara mig och inte vet vad han själv ska säga. 

Ska jag säga när han ringer upp att jag såg honom på stan, att det var därför jag ringde och att jag även såg att han la ner telefonen då och att det inte kändes så kul? 
  • Anonym (Samma man?)
    Eller är det stalker varning och kommer jag skrämma iväg honom? Han kommer ju säkert undra när han ringer varför jag ringde 3 gånger efter varandra inom loppet av 5 minuter. Men blev så stött när han bara kollade på telefonen då han såg att jag ringde och la ner den i fickan samtidigt som han satte sig ensam i bilen efter att ha gått från restaurangen.

Man vill ju bara att han ska känna sig dum i vart fall, för det hade jag gjort och vill visa att jag anar att han vart på dejt därför inte ville svara mig första bästa
  • Anonym (Samma man?)
    Eller ska jag bara skita i att svara när han ringer upp? Lika mycket som han uppenbarligen skiter i att svara mig på sina villkor, där han uppenbarligen bara kollar på telefonen när jag ringer och lägger den i fickan.
    Det var ju från början inget super viktigt jag ville få sagt mer än att stämma av om vi ska ta och ses snart 
  • Anonym (Samma man?)

Inte säkert att han kommit ut med dejten för det finns 3 utgångar på den restaurangen som ligger mitt i stan så dom kanske gick varsitt håll iväg på sitt håll? 

När jag sen gick förbi bara 2 minuter senare så stod det en ensam kvinna i hans smak och tog på sig ytterkläderna i kapprummet, också påväg ut ensam fast åt andra hållet.

Tänker att har han inget att dölja eller inte blivit stressad när jag ringde så kunde han ju svarat där och då för han gick ju själv ut och satte sig i en bil. 

Usch är så inte på humör nu efter att jag fick se hur han igno mitt samtal på hans display, så kommer nästan inte låta trevlig när han ringer sen Om han nu gör som han sagt.
    Inte säkert för han kan vara nonchalant med sånt och ringa upp typ en dag senare. 
    Nej det kanske är bäst att inte svara bara när han ringer upp så kan han få undra vad jag ville eller har för mig istället nu såhär på fredagskvällen. 

• Anonym (Samma man?)

Han filar säkert på nu hur han så lindrigt som möjligt ska komma undan frågor om när vi skà ses igen och tänker ut bortförklaringar innan för att han uppenbarligen är för konflikträdd för att säga att han ligger / dejtar en ny kvinna. För om det inte skulle gå vägen ut med en ny så har han ju mig och vet vad han får. Eller så planerar han hur han ska säga att vi måste avsluta här utan att få utfrågningar. 

Tror dock inte han kommer ringa ikväll, möjligtvis imorgon eller att han bara skriver något som typ Vi kan höras nästa vecka för att skjuta upp det lite till 

• Anonym (Samma man?)

Om han inte hade vart på dejt varför svarade han inte bara då när jag ringde? Vad är anledningen liksom om det inte kommit in en ny kvinna i bilden?

Svar på tråden Var jag elak?