Inlägg från: Anonym (hua) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hua)

Okåt

Jag är man och lider väl lite av samma sak. Behöver krydda i sexet. Jag tror på rollspel. Det kan jag tända på tror jag. Det känns så. Kanske Bondage? Kanske "hyra" sambon i köpcentrat och genomföra ett samlag i bilen ute på parkeringen?
    Hon kanske kan vara en callgirl? Eller jag en gigolo? 
    Det kan spetsa till sakerna lite. Det kräver planering och enkla regler.
    Kan det vara nåt för dig? Fantasin har inga gränser..

• Anonym (hua)
    Anonym (Okåt) skrev 2024-12-27 19:08:13 följande:
    Tja..vet inte.. parkering låter lite vanskligt.
    Det var symboliskt. säg nån skog då eller allt kan ju faktiskt ske hemma. beror lite på vad som känns lite...eggande och vilken väg man väljer. Spännande platser ute och/eller Bondage/Rollspel.
  • Anonym (hua)
    Hellishen skrev 2024-12-26 11:33:22 följande:

Ett bra förspel är att din man masserar din rumpa (alltså inte analen, om ni inte gillar sånt utan skinkorna), med mycket olja. Förhoppningsvis blir ni båda rätt sugna efter ett tag och när han väl oljat in sig själv och kommer in i dig är det förhoppningsvis skönt.

Testa någon ny ställning? Oralsex? Sug av honom i tv-soffan och säg att du förväntar dig detsamma någon dag.

Utgår från att ni även använder glid om du inte blir så våt?
    Det finns ju olika sorter som är olika bra. Testa tills du hittar en du gillar.

Men generellt fattar jag inte att man kan ställa upp på sex flera gånger i veckan utan att vara sugen själv?! Gör inte det.

Apotekens glidslem är faktiskt toppen som glidmedel. En större flaska är det och blir inga fläckar.
Svar på tråden Okåt