Inlägg från: Anonym (Golddiggern) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Golddiggern)

Min alldagliga dejt på Tinder har en årslön på 20 miljoner...

Anonym (Jo) skrev 2024-12-26 22:58:44 följande:

Pengar är inte allt.

Skitsnack, pengar är allt. 
  • Anonym (Golddiggern)
    Anonym (Målarens ålarens) skrev 2024-12-26 23:14:46 följande:
    Ok. Ska tipsa alla singelbrudar jag känner om att registrera en användare på Familjeliv (låter inte alldeles logiskt och kräver nog en del övertalning) för att få möjlighet att ta del av den livsavgörande informationen om ditt falska förhållande.

Får erkänna att jag inte ens var medveten om att alla singelbrudar vet vem du är, men nu vet jag ju det då.
    Du skriver osammanhängande och ologiskt. 
  • Anonym (Golddiggern)
    Anonym (Målarens ålarens) skrev 2024-12-26 23:17:15 följande:
    Du var ju inte intresserad av hans pengar?
    Anonym (Golddiggern) skrev 2024-12-25 13:34:44 följande:
    Jag är inte intresserade av pengarna han tjänar, för de är hans.
    Jag är nyfiken på honom nu eftersom han har "något" och det kanske inte syns utåt men han är uppenbarligen intelligent och det är väldigt attraktivt.

Nej, status är attraktivt. En ambitiös kille som blir framgångsrik är sexig och intressant. Jag är ej intresserad av pengarna, har egna. 
  • Anonym (Golddiggern)
    Anonym (Målarens ålarens) skrev 2024-12-26 23:31:51 följande:
    Anonym (Golddiggern) skrev 2024-12-26 23:08:47 följande:
    Skitsnack, pengar är allt. 

Generellt så är ju pengar allt i denna värld.

I en partner så är det ej garanti, ser mer personen som attraktiv att dejta...

Ambition och framgång är attraktivt. 
  • Anonym (Golddiggern)
    Anonym (Xana) skrev 2024-12-27 16:03:31 följande:

Ts skriver först att killen var grå och alldaglig, och sedan blir han helt plötsligt intressant när det gäller pengar. Men kanske att han inte alls är intresserad, och föredrar intelligenta kvinnor som också är framgångsrika? Eftersom han är smart så märker han ganska så snart vilka som är intresserade av honom som person och inte hans status. 

Han såg grå och alldaglig ut på bilderna han lagt ut på Tinder. 

Hade typ fjällräven jacka samt orakad och yvigt hår...såg lite luffig ut...

Men på bilderna på hans företag och när man googlar honom är han skitsnygg i kostym och välvårdad. Som en helt annan man.
  • Anonym (Golddiggern)
    Anonym (Grön) skrev 2024-12-27 16:12:36 följande:
    Du är ointressant
    Tydligen inte
  • Anonym (Golddiggern)
    Anonym (Grön) skrev 2024-12-27 17:09:43 följande:

Självklart vill man inte visa vad man tjänar, men sen är det inte så svårt att få reda på. Det är lätt att se när gold diggers försöker, men de blir enkla ligg.

Jag hade aldrig kunnat veta detta om det inte var slumpen att jag råkade se en bild på min bekants företag och såg att Tinder-snubben var VD.
    Han hade kunnat dejta mig länge som test utan att uppge sitt efternamn tex. 

Hur hade jag kunnat veta? Dessutom så kollade jag upp hur han bor och det ser inte ut som någon viking alls. Väldigt vanligt boende på 100kvm. Inget märkvärdigt alls. 
  • Anonym (Golddiggern)

* riking. Inte viking lol

• Anonym (Golddiggern)
    Anonym (Uttänkt taktik) skrev 2024-12-27 17:23:03 följande:
    Min man är rik (inte så som i TS) när vi dejtade bjöd JAG honom på pyttipanna och stekt ägg hemma hos mig vår första dejt :D Hade ingen aning, han såg så vanlig ut. Jag borde kanske sett på bilen men jag kan inget om bilar :/

Första gången hemma hos honom var när jag fattade det. "hus på landet?" Förväntade mig ett torp inte en herrgård med pool. (pool betyder rik)
    Ja de testar ju ifall det finns genuint intresse oavsett rikedom, vilket man kan förstå. 

Din nuvarande man tyckte nog det var extra charmigt att du bjöd på pyttipanna och stekt ägg hos dig

Den här skrev jag med på Tinder men eftersom tjejer blir överösta med likes så försvann han lite i mängden. Han försökte verkligen förfula sig på bilderna. Hade typ skogsmulle kläder och visade inte upp något.
  • Anonym (Golddiggern)
    Anonym (Släpp det) skrev 2024-12-27 17:47:20 följande:

Lämna tanken på honom och sök istället efter någon som du tycker om på riktigt. Denna mannen vill nog ha äkta kärlek i sitt liv, och inte någon som är ute efter hans pengar. Ingen av er blir speciellt lycklig tillsammans.

Vet inte ännu om jag tycker om honom på riktigt, vi chattade bara en månad sen rann det ut i sanden blev aldrig någon träff och det var pga. mig. 
  • Anonym (Golddiggern)
    Anonym (Q) skrev 2024-12-27 17:54:43 följande:

Jasså detta är också en tråd av Alfamannen, det lyckades jag missa fram tills nu.

Vem är Alfamannen?
  • Anonym (Golddiggern)
    Anonym (G) skrev 2024-12-27 18:03:58 följande:
    Du, eller UngaBlondaTiffany, alternativt RoineBlom, liksom Natural alpha. 
    Fattar inte, är det några man ska känna till eller?
  • Anonym (Golddiggern)
    Anonym (G) skrev 2024-12-27 19:39:27 följande:
    Halvsvenskman, CarolaTom, Maja2020, KarlAlexander, några ytterligare av dina alias. 
    Nix Jag har bara den här tråden. 
Svar på tråden Min alldagliga dejt på Tinder har en årslön på 20 miljoner...