• Anonym (Golddiggern)

Min alldagliga dejt på Tinder har en årslön på 20 miljoner...

Han vet inte att jag vet det här. 

Nu blev han plötsligt väldigt intressant för mig, men problemet är att jag tyckte han var så tråkig att jag tog bort honom på Tinder innan jag visste...jag la tiden på andra istället....nu registrerade jag om mig enbart för att kunna fånga honom igen med en like...

Han bor inte alls som någon som tjänar så mycket pengar utan verkar vara väldigt diskret med detta...

De på Tinder som visar upp flashiga bilar mm är fejk rika. 

Den här killen är så grå och alldaglig att ingen hade kunnat gissa det här. 

Mitt största misstag ever haha....men ack den som ger sig. 

• Svar på tråden Min alldagliga dejt på Tinder har en årslön på 20 miljoner...
  • Anonym (U)

Hur har du fått reda på hans lön utan att rota, han var ju ointressant?

• Anonym (Golddiggern)
    Anonym (U) skrev 2024-12-24 20:39:58 följande:

Hur har du fått reda på hans lön utan att rota, han var ju ointressant?

En nära vän till mig (kille) är anställd på företaget där den här killen är VD. 

Jag fick se en bild på VD:n av företaget av en slump och ba....men det är ju han.

Så fick då hela namnet. 
  • Anonym (U)
    Anonym (Golddiggern) skrev 2024-12-24 20:45:10 följande:
    En nära vän till mig (kille) är anställd på företaget där den här killen är VD. 

Jag fick se en bild på VD:n av företaget av en slump och ba....men det är ju han.

Så fick då hela namnet. 
    På de nivåerna kan  vara ett börsbolags VD, då är löneuppgiften offentlig. En enkel googling på hans namn ger svar. Du bör nog bekräfta uppgiften själv om det bara är din kompis som sagt något. Så du inte börjar gräva guld i onödan. Uppgifter från Skatteverket kan också ge en hint, inkomst av tjänst och kapital. Fast sånt känner väl en golddigger till :)
  • Anonym (Golddiggern)
    Anonym (U) skrev 2024-12-24 20:59:06 följande:
    På de nivåerna kan  vara ett börsbolags VD, då är löneuppgiften offentlig. En enkel googling på hans namn ger svar. Du bör nog bekräfta uppgiften själv om det bara är din kompis som sagt något. Så du inte börjar gräva guld i onödan. Uppgifter från Skatteverket kan också ge en hint, inkomst av tjänst och kapital. Fast sånt känner väl en golddigger till :)
    Kompisen berättade och vi kollade tillsammans upp lönen på Ratsit anonymt...
  • Anonym (G)

Hwlt ok med lite jul fantasier. Mer än så är detta inte.

• Anonym (U)
    Anonym (Golddiggern) skrev 2024-12-24 21:06:30 följande:
    Kompisen berättade och vi kollade tillsammans upp lönen på Ratsit anonymt...
    Aha ok det är Skatteverkets uppgifter så då stämmer det. Du får väl jobba vidare på Tinder, han kanske är trevligare än han ser ut :). Alla som har pengar flashar inte.
  • Anonym (Golddiggern)
    Anonym (U) skrev 2024-12-24 21:12:31 följande:
    Aha ok det är Skatteverkets uppgifter så då stämmer det. Du får väl jobba vidare på Tinder, han kanske är trevligare än han ser ut :). Alla som har pengar flashar inte.
    Jag ska ge honom en chans till han växte i mina ögon. 

Inte bara för att han har pengar utan för att han är framgångsrik, det är attraktivt och sexigt. Men vem vet han kanske är supersnål...ska iaf se om han bjuder mig på dejten. 

Sen så var bilderna han valt på Tinder till hans nackdel. Bilderna i kostym på företagets hemsida är han mycket snyggare...
  • Anonym (hmm)

Jag hoppas han ratar dig och finner någon som faktiskt vill ha han för kärlekens skull och ingen äcklig golddigger! 

• Anonym (Golddiggern)
    Anonym (hmm) skrev 2024-12-24 21:26:14 följande:

Jag hoppas han ratar dig och finner någon som faktiskt vill ha han för kärlekens skull och ingen äcklig golddigger! 

Avundsjuk?
Svar på tråden Min alldagliga dejt på Tinder har en årslön på 20 miljoner...